0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:1043441)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 3
Рік виконання: 2022
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. При вивченні реакції споживачів на появу на ринку принципово нових товарів виявилося, що із 500 чол. опитаних 15 чоловік готові відразу купити новинку, 70 чоловік купують новий товар після того, як побачать його у користуванні в сім’ї, яку вважають авторитетом щодо моди; 160 чол. купують новинку коли значна частка їх знайомих уже користується нею; 180 чол. – купують новий товар після того, як усі знайомі вже його купили і ще 75 віддають перевагу звичним, традиційним моделям. З допомогою атрибутивного розподілу вивчіть структуру споживачів за поведінкою на ринку нових товарів. Виділіть категорії споживачів: новатори, ранні послідовники, рання більшість, запізніла більшість, консерватори. 2. При вивченні рівня кваліфікації робітників фірми виявилося, що із 200 опитаних мають тарифно-кваліфікаційний розряд і стаж роботи: 6 розряд і стаж 10 років - 35 чол.; 6 розряд і стаж 5 років - 15чол; 5 розряд і стаж 3 роки - 35 чол.; 5 розряд і стаж 5 років - 15 чол.; 4 розряд і стаж 3 роки – 50 чол.; 4 розряд і стаж 5 років - 20 чол.; 3 розряд і стаж 1 рік - 30 чол. Побудуйте комбінаційний розподіл робітників за стажем і кваліфікаційним розрядом, вивчіть структуру сукупності. 3. Є дані про місячну заробітну плату менеджерів у регіоні (умовних грошових одиниць). 230 201 185 192 216 202 274 271 271 294 278 288 217 192 198 186 205 206 295 255 258 259 180 320 253 195 307 219 236 215 Побудуйте інтервальний варіаційний ряд. Рішення про число груп і величину інтервалів прийміть самостійно, але приведіть обґрунтування. Напишіть висновки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. При вивченні реакції споживачів на появу на ринку принципово нових товарів виявилося, що із 500 чол. опитаних 15 чоловік готові відразу купити новинку, 70 чоловік купують новий товар після того, як побачать його у користуванні в сім’ї, яку вважають авторитетом щодо моди; 160 чол. купують новинку коли значна частка їх знайомих уже користується нею; 180 чол. – купують новий товар після того, як усі знайомі вже його купили і ще 75 віддають перевагу звичним, традиційним моделям. З допомогою атрибутивного розподілу вивчіть структуру споживачів за поведінкою на ринку нових товарів. Виділіть категорії споживачів: новатори, ранні послідовники, рання більшість, запізніла більшість, консерватори. 2. При вивченні рівня кваліфікації робітників фірми виявилося, що із 200 опитаних мають тарифно-кваліфікаційний розряд і стаж роботи: 6 розряд і стаж 10 років - 35 чол.; 6 розряд і стаж 5 років - 15чол; 5 розряд і стаж 3 роки - 35 чол.; 5 розряд і стаж 5 років - 15 чол.; 4 розряд і стаж 3 роки – 50 чол.; 4 розряд і стаж 5 років - 20 чол.; 3 розряд і стаж 1 рік - 30 чол. Побудуйте комбінаційний розподіл робітників за стажем і кваліфікаційним розрядом, вивчіть структуру сукупності. 3. Є дані про місячну заробітну плату менеджерів у регіоні (умовних грошових одиниць). 230 201 185 192 216 202 274 271 271 294 278 288 217 192 198 186 205 206 295 255 258 259 180 320 253 195 307 219 236 215 Побудуйте інтервальний варіаційний ряд. Рішення про число груп і величину інтервалів прийміть самостійно, але приведіть обґрунтування. Напишіть висновки.