0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:1045274)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 1
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача 2 В рамках маркетингового дослідження опитано 225 домогосподарок, з них 135 віддають перевагу споживанню чаю у разових упаковках. З ймовірністю 0,997 визначте граничну похибку вибірки і довірчі межі для частки домогосподарок, які є потенційними покупцями чаю у разових упаковках. Задача 12 З метою визначення потенціалу споживчого ринку планується анкетування населення. Визначити мінімально достатній обсяг вибірки, щоб гранична похибка вибірки (з імовірністю 0,954) для середньомісячного розміру покупок не перевищувала 15 грн. За даними пробних обстежень дисперсія цього показники становить 3375.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 2 В рамках маркетингового дослідження опитано 225 домогосподарок, з них 135 віддають перевагу споживанню чаю у разових упаковках. З ймовірністю 0,997 визначте граничну похибку вибірки і довірчі межі для частки домогосподарок, які є потенційними покупцями чаю у разових упаковках. Задача 12 З метою визначення потенціалу споживчого ринку планується анкетування населення. Визначити мінімально достатній обсяг вибірки, щоб гранична похибка вибірки (з імовірністю 0,954) для середньомісячного розміру покупок не перевищувала 15 грн. За даними пробних обстежень дисперсія цього показники становить 3375.