0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:179052)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 6
Рік виконання: 2017
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Є дані по 30 підприємств однієї з галузей промисловості за рік: № п/п Випуск продукції, у.о. Прибуток, у.о.. № п/п Випуск продукції, у.о. Прибуток, у.о. № п/п Випуск продукції, у.о. Прибуток, у.о. 1 65 15,7 11 92 18,2 21 71 16,4 2 78 18,0 12 48 13,0 22 64 15,0 3 41 12,1 13 59 16,5 23 72 16,5 4 54 13,8 14 68 16,2 24 88 18,5 5 66 15,5 15 83 16,7 25 73 16,4 6 80 17,9 16 52 14,6 26 74 16,0 7 45 12,8 17 62 14,8 27 96 19,1 8 57 14,2 18 69 16,1 28 75 16,3 9 67 15,9 19 85 16,7 29 101 19,6 10 81 17,6 20 70 15,8 30 76 17,2 Дослідить наявність і характер залежності між досліджуваними ознаками за допомогою дисперсійного аналізу. Зробіть аналітичний висновок. Завдання 2 Середньорічна чисельність населення регіону в 1999 р. склала 147,7 млн осіб, число народжених - 1 304,6 тис. осіб. Визначте число народжених на кожну 1 000 чоловік населення (відносну величину інтенсивності, що характеризує народжуваність). Завдання 3 Є наступні дані за двома акціонерними товариствами: Акціонерне товариство 2000 2001 План випуску продукції, у.о. Відсоток виконання плану. % Фактичний випуск продукції, у.о. Відсоток виконання плану, % 1 900 108 900 110 2 600 95 686 98 Завдання 4 Використовуючи взаємозв'язок характеристик динаміки, визначте відсутні в таблиці рівні ряду й базисні показники динаміки. Виробництво тканин на підприємствах регіону Роки Зроблено тканин, тис. м Базисні показники динаміки Абс. приріст, тис. м Темп _росту, % Темп приросту, % Абс. значення 1 % приросту 1997 95,2 100,0 0 1998 4,8 1999 104,0 2000 5,8 2001 7,0 Завдання 5 Витрати на телерекламу окремих категорій товару характеризуються наступними даними: Категорія товару Собівартість одного рекламного ролика, тис. у.о. Кількість виготовлених роликів, шт. базовий рік звітний рік базовий рік звітний рік Солодощі 1,3 1,5 150 180 Напої 1,0 1,2 140 135 Оцінить загальну зміну середньої собівартості рекламного ролика за рекламним агентством.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову