Зміст
Індивідуальне завдання №1. Задача.
За даними вибіркового обстеження 50-ти підприємств однієї галузі щодо обсягів виробленої товарної продукції (табл. 1), необхідно побудувати інтервальний варіаційний ряд, поділивши дані на п’ять рівних інтервалів. 
Обчислити середній обсяг виробництва продукції та структурні середні - моду та медіану. Побудувати об'ємну кругову діаграму розподілу підприємств за обсягом виробництва. За отриманими результатами зробити висновки.
Вихідні дані у табл. 2 формуються відповідно до номера N студента за списком групи. 
Таблиця 2- Обсяг виробництва продукції
№п-ва	Обсяг виробни-цтва продукції, тис. од.	№ п-ва
п	Обсяг виробни-цтва продукції, тис. од.	№ п-ва	Обсяг виробни-цтва продукції, тис. од.	№ п-ва	Обсяг виробни-цтва продукції, тис. од.	№ п-ва	Обсяг виробни-цтва продукції, тис. од.
1	2	3	4	5	6	7	8	9	10
1	979	11	909	21	948	31	1755	41	1612
2	1016	12	514	22	1470	32	2490	2	1669
3	1680	13	680	23	1973	33	1952	43	2130
4	1009	14	993	24	1557	34	1852	44	3360
5	572	15	874	25	2230	35	1560	45	1410
6	951	16	979	26	1049	36	2829	46	1771
7	572	27	610	27	1250	37	2145	47	1489
8	919	18	980	28	1032	38	2858	48	2863
9	249	19	128	29	1039	39	1875	49	2459
10	1380	20	195	30	904	40	1582	50	2400
Порядок виконання роботи. 
1. Побудова ранжируваного ряду:
-	за вихідними даними побудувати ранжируваний ряд за зростанням; 
-	на базі ранжируваного ряду визначити найменший хmin і найбільший хmax обсяг виробництва за рік;
	визначити розмах варіації R;
	визначити величину інтервалу h;
	визначити границі інтервалів і занести їх у таблицю 2 (стовпці 2 і 3);
	визначити частоту кожного інтервалу f  і занести їх у таблицю 2 (стовпець 4);
	визначити середини інтервалів хс і занести їх у таблицю 2(стовпець 5);
	визначити кумулятивні частоти Sf і занести їх у таблицю 2 (стовпець 6).
Індивідуальне завдання №2. Задача:
Динаміка виробництва промислової продукції підприємства (млн.грн)  поквартально за три роки характеризується такими даними. 
Таблиця 4-Динаміка виробництва промислової продукції підприємства 
Квартал	Обсяги виробництва промислової продукції, млн.грн
	1-й рік	2-й рік	3-й рік
1	684	531	547
2	523	593	769
3	564	876	547
4	515	360	523
Для аналізу ряду динаміки необхідно:
1) визначити базисні та ланцюгові аналітичні показники ряду динаміки: абсолютний приріст, темп зростання, темп приросту,  абсолютне значення одного проценту приросту; 
2) розрахувати середні показники ряду динаміки: середній рівень динамічного ряду та середні з аналітичних показників (середній абсолютний приріст, середній темп зростання, середній темп приросту); 
3) дослідити сезонні коливання за допомогою визначення індексів сезонності. 
5) зробити висновки.
Порядок виконання роботи:
1. Визначити характеристики ряду динаміки виробництва промислової продукції підприємства (отримані результати подати у вигляді таблиць 5-6):
– абсолютні прирости обсягу виробництва зі змінною та з постійною базою порівняння (відповідно табл. 5, ст. 3 і табл. 6 ст. 3);
– коефіцієнти росту обсягу виробництва зі змінною та з постійною базою порівняння (відповідно табл. 5, ст. 4 і табл. 6 ст. 4);
– темпи росту обсягу виробництва зі змінною та з постійною базою порівняння (відповідно табл. 5, ст. 5 і табл. 6 ст. 5);
– темпи приросту обсягу виробництва зі змінною та з постійною базою порівняння (відповідно табл. 5, ст. 6 і табл. 6 ст. 6);
– абсолютні значення 1-го % приросту обсягу виробництва зі змінною та з постійною базою порівняння (відповідно табл. 5, ст. 7 і табл. 6 ст. 7).
2. Завдання.  
Відомі такі дані по промисловому підприємству:
Вид виробів	Виготовлено, тис. шт.	Собівартість однієї шт., гр.од.
	за минулий рік	за поточний рік	за минулий рік	за поточний рік
		за планом	фактично		за планом	фактично
А	5,0	6,0	5,5	11,0	9,8	10,0
В	20,0	25,0	30,0	2,0	4,0	6,0
С	-	50,0	48	-	6,0	7,0
Обчислити: 
1) агрегатні індекси: 
-планового завдання та виконання плану по зміні собівартості порівняної товарної продукції;
-впливу асортиментних зрушень на динаміку собівартості порівняної товарної продукції;
- динаміки собівартості; 
2) суму економії (перевитрат) в результаті зміни собівартості порівняної товарної продукції.