0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:598468)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 9
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 На іспиті зі статистики студенти одержали наступні оцінки: 4, 3, 2, 4, 5, 4, 5, 3, 5, 4, 3, 4, 2, 3, 4. Побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу та подайте результати у графічному вигляді. Завдання 2 За наведеними даними про вік студентів (кількість повних років) побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу студентів та подайте результати у графічному вигляді: 21, 22, 23, 24, 22, 23, 21, 24, 22, 21, 22, 22, 23, 21, 22. Завдання 3 За даними обстеження родин за кількістю дітей побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу родин та подайте результати у графічному вигляді: 1, 1, 3, 4, 2, 3, 2, 4, 5, 2, 2, 3, 1, 2, 2, 1. Завдання 4 За наведеними даними про валовий збір цукрових буряків та виробництво цукру – піску за регіонами, побудуйте: 1) структурне групування за ознакою валового збору цукрових буряків, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму 2) комбінаційний розподіл за ознаками валовий збір цукрових буряків та виробництво цукру – піску, також також утворивши по 3 групи 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т 1 500 223 7 253 151 13 788 107 2 326 26 8 1033 144 14 859 142 3 524 110 9 424 123 15 163 27 4 140 5 10 839 135 16 476 58 5 640 60 11 1102 242 6 422 60 12 1220 123 Завдання 5. За наведеними даними про виробництво борошна та хліба за регіонами побудуйте: 1) структурне групування за ознакою виробництва борошна, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму 2) комбінаційний розподіл за ознаками виробництво борошна та виробництво хліба, також утворивши по 3 групи 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т 1 94 53 7 70 65 13 116 91 2 70 46 8 131 65 14 81 70 3 111 100 9 91 55 15 104 75 4 82 83 10 125 106 16 85 73 5 62 61 11 75 56 17 102 80 6 92 101 12 69 40 Завдання 6 За наведеними даними про % порушень технологічної дисципліни та втратами від браку продукції за виробничими ділянками підприємства побудуйте: 1) структурне групування за ознакою % порушень технологічної дисципліни, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму; 2) комбінаційний розподіл за ознаками % порушень технологічної дисципліни та втратами від браку продукції, також утворивши по 3 групи; 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. 1 1,9 1,5 5 2,1 1,7 9 2,6 2,0 2 1,6 1,4 6 2 1,8 10 1,7 1,4 3 1,5 1,2 7 2,3 1,6 11 1,5 1,3 4 1,2 0,9 8 2,7 2,1 12 2,1 1,6
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1 На іспиті зі статистики студенти одержали наступні оцінки: 4, 3, 2, 4, 5, 4, 5, 3, 5, 4, 3, 4, 2, 3, 4. Побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу та подайте результати у графічному вигляді. Завдання 2 За наведеними даними про вік студентів (кількість повних років) побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу студентів та подайте результати у графічному вигляді: 21, 22, 23, 24, 22, 23, 21, 24, 22, 21, 22, 22, 23, 21, 22. Завдання 3 За даними обстеження родин за кількістю дітей побудуйте структурне групування, зробіть висновки щодо розподілу родин та подайте результати у графічному вигляді: 1, 1, 3, 4, 2, 3, 2, 4, 5, 2, 2, 3, 1, 2, 2, 1. Завдання 4 За наведеними даними про валовий збір цукрових буряків та виробництво цукру – піску за регіонами, побудуйте: 1) структурне групування за ознакою валового збору цукрових буряків, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму 2) комбінаційний розподіл за ознаками валовий збір цукрових буряків та виробництво цукру – піску, також також утворивши по 3 групи 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т Регіон Валовий збір цукрових буряків, тис.т Вироб-ництво цукру- піску, тис.т 1 500 223 7 253 151 13 788 107 2 326 26 8 1033 144 14 859 142 3 524 110 9 424 123 15 163 27 4 140 5 10 839 135 16 476 58 5 640 60 11 1102 242 6 422 60 12 1220 123 Завдання 5. За наведеними даними про виробництво борошна та хліба за регіонами побудуйте: 1) структурне групування за ознакою виробництва борошна, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму 2) комбінаційний розподіл за ознаками виробництво борошна та виробництво хліба, також утворивши по 3 групи 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т Регіон Вироб-ництво борошна, тис.т Вироб-ництво хліба, тис.т 1 94 53 7 70 65 13 116 91 2 70 46 8 131 65 14 81 70 3 111 100 9 91 55 15 104 75 4 82 83 10 125 106 16 85 73 5 62 61 11 75 56 17 102 80 6 92 101 12 69 40 Завдання 6 За наведеними даними про % порушень технологічної дисципліни та втратами від браку продукції за виробничими ділянками підприємства побудуйте: 1) структурне групування за ознакою % порушень технологічної дисципліни, утворивши 3 групи з рівними інтервалами, побудуйте гістограму; 2) комбінаційний розподіл за ознаками % порушень технологічної дисципліни та втратами від браку продукції, також утворивши по 3 групи; 3) аналітичне групування. Зробіть висновки. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. № ділянки % порушень технолог-гічної дисцип- ліни Втрати від браку продукції, тис.грн. 1 1,9 1,5 5 2,1 1,7 9 2,6 2,0 2 1,6 1,4 6 2 1,8 10 1,7 1,4 3 1,5 1,2 7 2,3 1,6 11 1,5 1,3 4 1,2 0,9 8 2,7 2,1 12 2,1 1,6