0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:598831)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 1
Рік виконання: 2021
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
За результатами опитування домогосподарок (в рамках маркетингового дослідження) 180 із 300 є покупцями напівфабрикатів з курки, а не цілої тушки. З ймовірністю 0,954 визначте похибку вибірки для частки домогосподарок, які є потенційними покупцями напівфабрикатів (%) та межі, в яких находиться їх частка в генеральній сукупності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За результатами опитування домогосподарок (в рамках маркетингового дослідження) 180 із 300 є покупцями напівфабрикатів з курки, а не цілої тушки. З ймовірністю 0,954 визначте похибку вибірки для частки домогосподарок, які є потенційними покупцями напівфабрикатів (%) та межі, в яких находиться їх частка в генеральній сукупності. За результатами опитування домогосподарок (в рамках маркетингового дослідження) 180 із 300 є покупцями напівфабрикатів з курки, а не цілої тушки. З ймовірністю 0,954 визначте похибку вибірки для частки домогосподарок, які є потенційними покупцями напівфабрикатів (%) та межі, в яких находиться їх частка в генеральній сукупності.