0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Статистика (ID:599209)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Статистика
Сторінок: 3
Рік виконання: 2022
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1 1. Побудувати лінійний тренд динаміки розвитку статистичного показника. 2. Зробити аналіз отриманих результатів (швидкість, напрям зміни показника і рівень кореляції). 3. Враховуючи те, що тренд попередніх років дослідження зберігається, зробити прогноз показника на найближчі періоди. Кількість періодів для прогнозу вибрати у відповідності до кількості попередніх років дослідження. Роки В’їзд громадян Туреччини в Україну, осіб 2012 117152 2013 151706 2014 116302 2015 140691 2016 199618 2017 270695 2018 313558 ЗАВДАННЯ 2 1. Побудувати сезонну хвилю показника поквартальної кількості клієнтів, що були заселені в готель. 2. Проаналізувати отримані результати. 3. Зробити прогноз щоквартальної кількості гостей на наступний рік Квартали року 2016 2017 2018 1 1859 2012 2020 2 421 526 499 3 712 802 822 4 1122 1177 1218
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАВДАННЯ 1 1. Побудувати лінійний тренд динаміки розвитку статистичного показника. 2. Зробити аналіз отриманих результатів (швидкість, напрям зміни показника і рівень кореляції). 3. Враховуючи те, що тренд попередніх років дослідження зберігається, зробити прогноз показника на найближчі періоди. Кількість періодів для прогнозу вибрати у відповідності до кількості попередніх років дослідження. Роки В’їзд громадян Туреччини в Україну, осіб 2012 117152 2013 151706 2014 116302 2015 140691 2016 199618 2017 270695 2018 313558 ЗАВДАННЯ 2 1. Побудувати сезонну хвилю показника поквартальної кількості клієнтів, що були заселені в готель. 2. Проаналізувати отримані результати. 3. Зробити прогноз щоквартальної кількості гостей на наступний рік Квартали року 2016 2017 2018 1 1859 2012 2020 2 421 526 499 3 712 802 822 4 1122 1177 1218