0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УАБС, Варіант №10, Стратегічне управління, №3812 (ID:21985)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 26
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Стратегія і структура: характеристика взаємозв'язку 2. Організаційна культура та стиль керівництва в системі стратегічного управління Ситуація № 2 Готельна сітка «Хілтон» широко відома в світі своїми висококласними готелями, розміщеними в центральних районах великих міст. Великі конференційні і бенкетні зали, холи, швейцари в лівреях і т.п. є тими рисами готелів «Хілтон», які дозволяють відносити їх до розряду шикарних. Керівництво мережі «Хілтон» ніколи не виявляло інтересу до будівництва та експлуатації недорогих готелів "середньої руки", що мали додаток до своєї назви «Бізнес Хотел» (готель для бізнесменів), чи «Інн». (заїзний двір). Прихильність керівництва ідеї збереження за готелями «Хілтон» іміджу дорогих і висококласних привело до того, що практично зупинився ріст готельних площ. Це було пов'язано з тим, що ринок такого класу готельних послуг виявився насиченим і не розвивався далі. Щоб вийти із становища, яке склалося, і розширити обсяг готельних площ (до кінця цього тисячоліття планується ріст площ на 50 %) керівництво вирішило почати будівництво 100 недорогих готелів для бізнесменів середнього рівня, а також для сімейного проживання. Нові готелі повинні розміщуватися в приміських зонах великих міст, що є властивим для готелів такого класу. Вартість номерів в готелях нової мережі «Хілтон Гардел Інн» буде знаходитися в межах 50-80 дол. При цьому, враховуючи те, що на ринку недорогих готелів такого типу спостерігається і великий попит, і велика конкуренція, корпорація «Хілтон» планує добитися деяких конкурентних переваг за рахунок відносно високого рівня обслуговування клієнтів. Зокрема в кожному номері буде телефакс і принтер, а також кухня з мікрохвильовою піччю. Питання 1. Які зовнішні загрози виникли на шляху діяльності корпорації «Хілтон»? 2. Визначте сильні і слабкі сторони в діяльності корпорації «Хілтон». 3. Дайте характеристику фазам розвитку нових СЗГ корпо- рації «Хілтон». 4. Складіть SWOT-аналіз і визначте поле, в якому знаходиться корпорація. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: