0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне управління (ID:276531)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 6
Рік виконання: 2019
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
1. Методологія вибору та обґрунтування продуктово – товарної стратегії підприємства 2. Основні підходи до розуміння середовища господарської організації Задача. На ринку косметичних виробів працюють 11 підприємств (див.дані таблиці). Розрахуйте значення індексу Харфіндела-Хіршмана (ІХХ) для цього ринку і зробіть висновки щодо рівня його монополізації. Підприємство Частка ринку 1 29,33 2 18,69 3 17,56 4 12,37 5 6,58 6 4,89 7 3,45 8 2,81 9 2,12 10 1,65 11 0,55 всього 100 Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: