0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія інноваційного розвитку підприємства. (ID:364328)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи стратегічного управління підприємством..…………………………………………………………………. 1.1. Сутність стратегії та стратегічного управління підприємством……………………………………….……………………………. 1.2. Класифікація стратегій та їх сутність……………………………………….. 1.3. Методика здійснення стратегічного аналізу підприємства………………... РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЛІНА»…………………………………………………………………………… 2.1. Організаційно-економічна характеристика товариства …………………. 2.2. Аналіз фінансового стану та основних фінансово-економічних показників діяльності товариства……………………………............................. 2.3. Стратегічний аналіз діяльності підприємства ……………………………. РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ЗАХОДІВ ПОКРАЩЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТОВ «ЛІНА» ……………………………………………………. 3.1. Напрями виправлення недоліків в здійсненні процесу стратегічного управління підприємством ………………………………………………………. 3.2. Формування стратегії удосконалення для ТОВ «Ліна»………………….. Висновки………………………………………………………………………….. Список використаних джерел…………………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
До важливих проблемних аспектів діяльності суб’єкта господарювання, що функціонує в умовах ринкових відносин відноситься проблема його виживання та забезпечення безупинного розвитку, ефективне вирішення якої полягає у створенні й реалізації конкурентних переваг, що значною мірою можуть бути досягнуті у результатів розроблення та реалізації ефективної стратегії розвитку підприємства. Стратегія є об’єктивною засадою для формування відповідей на такі важливі для підприємства питання: в якій галузі або на яких ринках повинне функціонувати підприємство; як розподілити найчастіше обмежені ресурси; як вести конкурентну боротьбу. На даний час бізнес-середовище діяльності підприємств характеризується підвищенням складності (інфляція, ріст цін на сировину та матеріали, високі процентні ставки за кредит, зниження купівельної спроможності населення і ін.), рухливості (перехід від адміністративно-командної системи господарювання до ринкової) та невизначеності (нові інформаційні технології, індивідуалізація і динамізм поведінки споживачів, посилення міжнародної конкуренції, високі вимоги до якості товарів і обслуговування та ін.). При цьому правильно розроблена, обрана і обґрунтована стратегія є частиною майбутнього успіху, чим пояснюється актуальність обраної мною теми. Метою курсової роботи – розроблення стратегії підприємства. Для досягнення мети курсової роботи поставлено та виконано такі завдання: - розкриття сутності стратегії підприємства та стратегічного управління підприємством; - дослідження та узагальнення основних підходів до розроблення стратегії підприємства; - розкриття методик та інструментів стратегічного управління підприємством; - здійснення аналізу фінансово-економічної діяльності товариства; - проведення стратегічного аналізу товариства; - обґрунтування програми дій щодо організації та вдосконалення стратегічного управління товариством. Об’єктом дослідження є процес стратегічного управління товариством. Предметом курсової роботи є сукупність теоретико-методичних аспектів щодо ефективного стратегічного управління підприємства. Наукова новизна полягає у тому, що компанія потребує втручання в інноваційний розвиток направлене на збільшення продажів продукції та збільшення конкурентоспроможності на електротехнічному ринку України; В результаті проведених пошукових досліджень було вивчено сегменти ринку електротехніки, характер діяльності та конкурентну силу підприємства. Практична значимість. Практична цінність результатів дослідження полягає у можливості використання запропонованих заходів. Практичне вирішення проблем, пов’язаних з необхідністю забезпечення прибутковості, а також самого існування підприємства не тільки сьогодні, а й у перспективі.
Інші роботи з даної категорії: