0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія підприємства (ID:462140)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 18
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПИШІТЬ ТЕЛЕГРАМ АБО ВАЙБЕР +380957811447 Є можливість порахувати з вашими даними. (МОЖЛИВО КУПИТИ НЕ ВСЮ РАБОТУ)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємство „NNN” охоплює чотири сфери господарчої діяльності, які стосуються різних галузей і представлені в структурі фірми самостійними господарськими підрозділами А, Б, В, Г. Фахівцями було проведено дослідження факторів привабливості ринку й конкурентної позиції, результати якого наведено в табл.. 1 і 2. Наведена інформація характеризує конкурентоспроможність підприємства „NNN” в секторах бізнесу А, Б, В, Г і ринкову перспективність цих секторів. Таблиця 1 - Дані оцінювання факторів привабливості ринку Фактори привабливості й конкурентної позиції Вага Оцінка (за 5-бальною шкалою) А Б В Г А Б В Г Привабливість ринку Загальний обсяг ринку 0,20 0,10 0,15 0,20 4 5 3 4 Показник темпів росту на рік 0,20 0,10 0,15 0,15 5 4 4 3 Маржа 0,15 0,05 0,10 0,10 4 3 3 5 Інтенсивність конкуренції 0,15 0,05 0,10 0,15 2 2 5 4 Технологічні вимоги 0,15 0,20 0,15 0,20 4 5 3 4 Вплив інфляції 0,05 0,15 0,05 0,10 3 5 5 4 Енергоємність 0,05 0,15 0,05 0,05 2 4 3 5 Вплив навколишнього середовища 0,05 0,20 0,25 0,05 3 3 2 4 РАЗОМ 1,00 1,00 1,00 1,00 Політичний аспект Юридичний аспект Повинні бути прийня-тими Повинні бути прийня-тими Повинні бути прийня-тими Повинні бути прийня-тими Таблиця 2 - Дані оцінювання факторів конкурентної позиції Фактори привабливості й конкурентної позиції Вага Оцінка (за 5-бальною шкалою) А Б В Г А Б В Г Ефективність бізнесу Частку ринку 0,10 0,05 0,05 0,05 4 4 3 5 Темпи збільшення частки ринку 0,15 0,15 0,10 0,15 2 3 4 5 Якість продукції 0,10 0,15 0,15 0,10 4 2 3 4 Репутація марки 0,10 0,10 0,10 0,10 5 3 4 3 Розподіл продукції 0,05 0,10 0,10 0,15 4 3 4 3 Ефективність просування 0,05 0,05 0,05 0,05 3 3 4 4 Можливості виробництва 0,05 0,10 0,10 0,10 3 4 3 2 Ефективність виробництва 0,05 0,05 0,10 0,05 2 4 3 2 Витрати підрозділу 0,15 0,05 0,05 0,05 3 3 4 2 Постачання 0,05 0,15 0,15 0,10 5 2 3 3 Управлінський апарат 0,15 0,05 0,05 0,10 4 4 3 4 РАЗОМ 1,00 1,00 1,00 1,00 Завдання: Визначте і проаналізуйте позиції господарських підрозділів компанії за допомогою матриці Мак-Кінсі на основі даних таблиць. З урахуванням того, які позиції займають підрозділи компанії за матрицею Мак-Кінсі, визначте рекомендовану стратегію. Проаналізуйте новий бізнес-портфель компанії, який може бути одержаний у результаті реалізації запропонованої стратегії.
Інші роботи з даної категорії: