0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка стратегії розвитку підприємства (ID:497695)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 60
Рік виконання: 2020
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Основи стратегічного планування 1.2. Сутність та класифікація основних стратегій 1.3. Принципи планування та забезпечення фактору конкурентних переваг РОЗДІЛ II АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Україна».20 2.1. Загальна характеристика підприємства і аналіз організаційної структури управління 2.2. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 2.3. Оцінка та аналіз стратегії конкурентних переваг готелю«Україна» РОЗДІЛ III ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІХ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Україна» 3.1. Обгрунтування основних напрямків, місії та цілей підвищення розвитку 3.3. Розробка стратегії розвитку підприємства ВИСНОВКИ…………………………………………………… БІБЛІОГРАФІЯ СПИСОК ТАБЛИЦЬ СПИСОК РИСУНКІВ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дипломна робота пройшла перевіпку на плагіат, також можу надати презентацію та наукову конференцію. В дипломній роботі розглядається процес розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності та подальшого розвитку готельного підприємства на прикладі Рівненського готелю «Україна ». У даній роботі розглянуто основні поняття розробки стратегічного планування сутність та їх класифікація. Досліджено принцепи планування та забезпечення фактору конкурентних переваг. У другому розділі розглянуто загальну характеристику готелю «Україна» його стан, якість надання послуг, матеріально-технічну базу, додаткові послуг, безкоштовні послуги, проаналізовано структуру організаційного управління. Зробленно Swot-аналіз підприємств «Україна» за для визначення його сильних та слабких сторін, проаналізовано його можливості та загрози. У третьому розділі проілюстровані основні напрямки розробки стратегії розвитку готельного підприємства «Україна». Обгрунтовано основні напрямки, розробки стратегій готельного підприємства його місії та цілі за для визначення напрямку розробки стратегії розвитку. Розроблено основіні напрямки підвищення надання послуг та збільшеню конкурентоспроможності готелю «Україна». Створено бізнес-план що до реалізації нової послуги «сауна». У ринковій економіці підприємства сфери готельного господарства постійно змушені пристосовуватися до зростаючої нестабільності зовнішнього середовища і в першу чергу боротися з конкурентами, що пропонують аналогічні послуги. Для формування стійких доходів готель може використовувати різні конкурентні стратегії. У той же час однією з основних проблем інноваційного розвитку підприємств готельею «Україна», є відсутніст довгострокового бізнес планування, менеджменту та розумної постановки цілей підприємства та зменшення його витрат. В першу чергу це пов'язано з неефективним управлінням завантаженням готелію, його низькій рекламній стратегії, та технічним менеджментом, який не враховує інноваційні підходи до управління, необхідність екологізації технологічних процесів, впровадження енергозберігаючих «зелених» технологій, недостатньо вивчаються сучасні технології управління та світовий досвід формування політики «готельного бренду». Можливості розвитку іноваційних технологій представлено, як загальні майбутні можливості для створення більшого конкурентного середовища. Метою данної роботи є створення та покращення стратегії розвитку готельного підприємства на основі отриманих даних. Актуальність теми полягає в наступному .Подальший розвиток планнування стає все більш актуальним для підприємств які хочуть конкурувати на ринку в сфері послуг Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: Вивчити та оцінити основні напрямки підвищення конкурентних переваг готелю. Оцінити фінансовий стан готелю, за останні три роки. Визначити місії та цілі розвитку готельного підприємства Розробка та покращення стратегії підприємства
Інші роботи з даної категорії: