0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота СУЯ (Розроблення рекомендацій з впровадження системи менеджменту якості (ID:286132)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 79
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ............................. 5 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості. .................... 5 1.2. Опис принципів менеджменту за ISO 9000 ................................................. 8 1.3. Характеристика підприємства .................................................................. 20 1.4. Формування організаційної структури на підприємстві ........................ 22 1.5. Складання плану розроблення та впровадження системи менеджменту якості ...................................................................................................................... 24 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ТА ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ЯКОСТІ ...................................................................................................................... 29 2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства: переваги та недоліки, можливості та загрози. ........................................................................................ 29 2.2. Формування політики підприємства у сфері якості .................................. 31 2.3. Формування цілей підприємства у сфері якості ......................................... 32 РОЗДІЛ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКТУ 35 3.1. Опис життєвого циклу продукту: етап, мета процесу, відповідальна особа. Визначення обов’язків персоналу .............................................................. 35 3.2. Створення структурно-функціональних схем етапів життєвого циклу харчового продукту ............................................................................................... 38 3.3. Оформлення документації щодо управління кожним процесом ............... 47 РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ СТРУКТУРИ ДОКУМЕНТАЦІЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ..................................................................................... 56 4.1. Структура документації системи менеджменту якості ........................ 56 4.2. Розроблення проекту документованої процедури....................................... 58 ВИСНОВОК ............................................................................................................... 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ....................................................................... 62 Додаток А ............................................................................................................ 63 Додаток Б ............................................................................................................ 64 Додаток В ............................................................................................................ 66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. СКЛАДАННЯ ПЛАНУ РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості. В умовах імпортозаміщення продукції, між виробниками посилилася конкурентна боротьба за своїх замовників. А споживачі стали висувати все більш жорсткі вимоги, бажаючи придбати продукт високої якості і безпечний для свого здоров'я. З метою захистити своїх споживачів від неякісних продуктів, виробники впроваджують на своїх підприємствах систему менеджменту якості, яка відповідала б вимогам стандарту ISO 9001 [1]. До керівництва будь-якого підприємства рано чи пізно приходить розуміння того, що для підвищення ефективності та можливостей підприємства, забезпечення конкурентних переваг, отримання нових та розширення старих ринків збуту необхідно впорядкувати усі напрямки діяльності. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості на підприємстві є досягнення наступних переваг, які допоможуть бути першими на своєму ринку:  поліпшення якості продукції, що випускається / послуг;  оптимізація ресурсів;  поліпшення продуктивності;  перевага при участі у тендерах, конкурсах(при укладанні контрактів із зарубіжними партнерами або з державними структурами, організації, що мають сертифікат системи менеджменту якості, є найбільш переважними партнерами);  зростання довіри з боку юридичних, інвестиційних компаній, контролюючих організацій (з боку всіх організацій, з якими доводиться взаємодіяти в ході діяльності);  набуття статусу надійного постачальника. Одним з основних мотивів впровадження системи є - формування умов для безперервних (постійних) поліпшень, які, з одного боку, забезпечують стабільну роботу над якістю, а з іншого - є основою розкриття інноваційного потенціалу підприємства. Це дозволяє гнучко реагувати на мінливі вимоги споживачів і виробляти більш конкурентоспроможну продукцію. Переваги та вигоди, які отримують підприємство та зацікавлені сторони: Переваги підприємства: 1. Сприяння успішній реалізації продукції (послуг) шляхом підвищення якості та конкурентоспроможності продукції; зростання задоволеності клієнтів-споживачів; розширення ринкових можливостей; покращення іміджу підприємства в очах громадськості та підвищення довіру з боку партнерів та споживачів. 2. Підвищення культури менеджменту та рівня керованості за допомогою покращення прозорого управління діяльністю підприємства; рівня відповідності управління підприємства відповідно менеджменту світової практики; розподілу відповідальності за реалізацію цілей та задач між усіма працівниками; послідовностей досягнення цілей; взаємодії персоналу; мотивацій персоналу на досягненні результатів та використання часу і ресурсів. 3. Заощадження витрат на розробку, виробництво та використання продукції (послуг) за рахунок зменшення часу виробництва замовлень; профілактики невідповідностей та помилок в роботі; зменшення втрат браку та кількості відходів; заощадження експлуатаційних витрат. 4. Зменшення ризиків, відповідно, зменшення витрат. Переваги зацікавлених сторін: 1. Споживачі отримують продукцію яка відповідає якісним вимогам, постачається своєчасно є надійною та безвідмовною 2. Співробітники підприємства отримують вигоду від підвищення стабільності зайнятості на підприємстві; стабільності та зростання заробітної плати працюючих; покращення робочих умов і, як наслідок, більшого задоволення роботою. 3. Власники та інвестори отримують вигоду від зростання конкурентоздатності підприємства на міжнародних ринках; підвищення інвестиційної привабливості підприємства; збільшення прибутку на вкладений капітал; збільшення частки ринку; покращених результатів діяльності підприємства; підвищення капіталізації підприємства та збільшення шансів на перемогу в тендерах ,конкурсах.... .... РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ТА ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ЯКОСТІ 2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства: переваги та недоліки, можливості та загрози. SWOT-аналіз – це дослідження сильних і слабких сторін конкурентоспроможності корпорації, можливостей та загроз, характерних для конкретних умов її діяльності для виявлення максимальної кількості стратегічних проблем і наступного опрацювання стратегій. SWOT-аналіз є простим, але разом з тим, досить ефективним інструментом. Він проводиться з метою визначення та інтегрування для компанії її: STRENGTH (сили - сильні сторони); WEAKNESS (слабкі сторони); OPPORTUNITIES (можливості); THREATHS (небезпеки - загрози). Метою SWOT-аналізу не є з'ясування всіх сильних і слабких сторін, це надто складно і не забезпечує досягнення ефективності. Підприємство повинно зосередитися на тих , які можуть стати ключовими факторами успіху чи провалу. SWOT-аналіз ДП «Чайка» подано у таблиці 2.1 Врахувавши вищевказані сильні та слабкі сторони державного підприємства «Чайка», у ході проведення аналізу, варто відзначити середній рівень організації підприємства та його невеликі можливості. Необхідно врахувати та сконцентрувати велику увагу на зменшенні впливу загроз, усуненні недоліків та перетворенні власних можливостей на власні переваги. З метою усунення недоліків необхідно провести ряд робіт:...
Інші роботи з даної категорії: