Зразок роботи
ВСТУП
«Оверія – Туризм» – програмний комплекс для туристичних агентств і туроператорів. Розробник – Компанія «Оверія». Система «Оверія-туризм» представляє собою модульне рішення для автоматизації роботи з клієнтами туристичних компаній. Система «Оверія-туризм» дозволяє організувати роботу як великих, так і дрібних туристичних фірм та агенцій.
Основна концепція системи – управління компанією на основі всеосяжного безперервного моніторингу, з видачею за запитом найбільш важливої інформації. Користувач Системи завжди має своєчасні і точні дані, що зберігаються в надійній ефективно керованої базі з належним рівнем захисту від несанкціонованого доступу. Переваги Системи «Оверія-Туризм»: Система забезпечує багатоступеневу систему доступу до інформації відповідно до посадовим рівнем особи, що приймає відповідні рішення:
- можливість інтеграції з будь-якої інформаційної системою, що підтримує обмін файлами.
- аутентифікація операцій, управління правами доступу користувачів системи.
- можливість вести роздільний управлінський і фінансовий облік.
- можливість робити автоматичне початкове заповнення документів на основі раніше введених даних;
- можливість фіксування подій в системі;
- можливість друку документів за шаблонами Word, Excel, експорт табличних даних в Excel;
- можливість збереження історії роботи користувачів;
- повну настройку прав доступу на всі елементи системи;
- інтерфейс системи та подання даних російською мовою;
- система адаптована до чинного законодавства та міжнародним вимогам;
- система забезпечується інструкцією користувача для роботи з системою;
- приведення всіх полів на формах і в звітах до термінології, прийнятої в компанії;
- множинна сортування і фільтрація даних;
- можливість функціонування в єдиному інформаційному середовищі. Інтеграція з системами бухгалтерії (1С).
- можливість фільтрації інформації та контекстного пошуку по всій системі, прикріплення будь-якої інформації у вигляді вкладень до будь даними в системі.
- користувача настройка значень, підставляється за умовчанням;
- автоматичне оновлення даних на всіх відкритих формах системи (при одночасній роботі декількох користувачів з одними і тими ж даними);
- пошук (по несортовані списком), швидкий пошук (пошук найближчого значення), пошук в «дереві»;
- частковий експорт в Excel даних.
Розділ 1 Введення нового користувача і розмежування прав.
Для кожного клієнта формується картка, в якій знаходиться вся інформація про нього (адреса, телефон, паспортні дані, і.т.д.). Вам буде зручно зберігати історію замовлень і поїздок, скан-копії документів і договорів . Ви можете прикріпити будь-який файл до картки вашого клієнта. Всім документам можна привласнити термін дії та встановити нагадування про завершення цього терміну . Всі документи тепер зберігаються в одному місці .
Для того щоб створити таку картку спершу потрібно:
1. Ввести в довідник «Фізичні особи» клієнта його дані (ПІБ).
Повністю заповнити картку (закладки «Головна», «юридична особа», «Групи», «Адреси»).
2. У довіднику «Юридичні особи» ввести дані «своєї» компанії.
Повністю заповнити картку (закладки «Головна», «Контактні особи», «Групи», «Адреси», «Расч.счета»).
3. Створити агентське індивідуальние замовлення з 2 туристами. Мета відвідування – дозвілля, відпочинок. Вид туризму – виїзний. Комісія агента – 12% від загальної вартості. Знижка клієнта – 2 %
4. Виставити вихідний рахунок грн.
5. Внести часткову оплату. Сформувати прибутковий касовий ордер.
6. Сформувати вхідні рахунки. Внести повну оплату по рахунках.
7. Вивести підтвердження замовлення.
Розділ 2 Введення установок синхронізації з Amadeus і Galileo. Введення системних сервісних зборів та визначення пріоритетів зборів.
Зв'язок у Amadeus і Galileo проходить по різному наприклад з Amadeus через Link, а у Galileo через «Світ файлів», це те що стосується параметрів авторизації, щодо закладки сервісних зборів то там вказується загальні збори компанії.
Для того щоб це виконати потрібно:
1. У Настройках системи на закладці « Сервісний збір » встановити пріоритет на збори авіакомпаній ( економ , бізнес )
2. Додати в довідник Перевізники нову авіакомпанію і з цієї авіакомпанії заповнити всі дані , включаючи
- Префікс - код
- Комісія