0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження якості та асортименту шоколаду ТМ «Roshen (ID:1110878)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 38
Рік виконання: 2024
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………..............……....4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ТА АСОРТИМЕНТУ ШОКОЛАДУ……….6 1.1. Шоколад: поняття, хімічний склад, класифікація та сучасний асортимент шоколаду………………………………………………...…..……6 1.2. Вимоги нормативно-технічної документації до якості шоколаду, дефекти………………………………………………………..………………..10 1.3. Сучасні тенденції ринку шоколаду в Україні………….………...14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ШОКОЛАДУ ТМ «ROSHEN»…...........20 2.1. Загальна характеристика корпорації «Roshen»……………..…….20 2.2. Організація та етапи дослідження ……………………………….22 2.3. Аналіз результатів дослідження.……………….…………………23 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………..….…………..…...….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..…..………..……..34 ДОДАТКИ……………………………………….……………………….37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Шоколад існує вже багато століть, і його популярність лише зростає. Ринок шоколаду за останні роки зазнав багатьох змін, і велику роль у його формуванні відіграла поведінка споживачів. Раніше шоколад був предметом розкоші, доступним лише обраним. Тільки найбагатші люди могли дозволити собі поласувати шоколадом. Минав час, шоколад ставав дедалі доступнішим для широкого загалу населення. Сьогодні шоколадом насолоджуються люди різного віку та соціально-економічних верств [23]. Кондитерська промисловість є однією з галузей харчової промисловості, що розвиваються. Загалом ринок шоколаду є важливою складовою ринку кондитерських виробів України, адже основні позиції на ньому займають саме вітчизняні виробники шоколаду. При цьому високий рівень конкуренції місцевих виробників забезпечує не тільки якість та смакові характеристики виробленого шоколаду, але й дає змогу підтримувати досить стабільний рівень цін на нього. Нині ринок шоколаду України є привабливим не тільки для вітчизняних виробників, але й для іноземних інвесторів [2]. Сьогодні споживачі починають виявляти підвищену увагу не тільки до зовнішнього вигляду, престижності, іміджу продукту, а в першу чергу на якість та склад продукту, його походження та торгову марку. Провести експертизу якості шоколадних виробів досить складно, оскільки більшість фізико-хімічних показників якості, що нормуються державними стандартом, залежить від рецептури шоколаду [12]. Отже, ця тема є досить актуальною сьогодні, адже майже кожен полюбляє та купує ці ласощі. Дослідження ринку, обсягів виробництва, експорту та імпорту цієї продукції є дуже важливим. Питаннями вивчення та удосконалення ринку кондитерських виробів присвячені праці багатьох науковців, зокрема О. Галушко [5], А. Гагаріної [6], О. Мозгової [7], С. Заболотного [21], М. Закревської [15] та ін. Мета роботи: дослідження якості та асортименту шоколаду ТМ «Roshen». Об’єкт роботи: шоколад ТМ «Roshen». Предмет роботи: якість та асортимент шоколаду ТМ «Roshen». Завдання роботи: 1. Розглянути поняття «шоколад», його хімічний склад, класифікацію та сучасний асортимент шоколаду. 2. Проаналізувати вимоги нормативно-технічної документації до якості шоколаду, дефекти. 3. Розглянути сучасні тенденції ринку шоколаду в Україні. 4. Дати загальну характеристику корпорації «Roshen». 5. Зробити порівняльний аналіз якості молочного шоколаду ТМ «Roshen», який реалізовується у м. Дніпро. 6. Розробити рекомендації для підвищення якості та конкурентоспроможності шоколаду. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, логічний аналіз, зіставлення різних даних, методи порівняння та аналізу. Структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, 2 розділів, висновків та пропозиції, списку використаних джерел, який налічує 31 найменування, додатків. Загальна кількість сторінок – 38.
Інші роботи з даної категорії: