Зразок роботи
ВСТУП
В наш час економічного розвитку торгівлю можна назвати серцем держави, тому що лише за рахунок правильної діяльності досягається надходження великої кількості грошових коштів до державного бюджету, також має великий вплив на фінансову систему та умови її розвитку.
Торговельна діяльність – це ініціативна, самостійна діяльність юридичних осіб та громадян щодо здійснення купівлі та продажу товарів народного споживання з метою отримання прибутку.
Роздрібна торгівля – сфера підприємницької діяльності, пов'язана з продажем товарів та послуг кінцевим споживачам для особистого використання. Це остання ланка каналів збуту. Позаяк покупка вроздріб, як звичайно, невелика, торгівці прагнуть збільшити кількість контактів із споживачами, розширюючи для того товарний асортимент і стимулюючи зростання частоти відвідувань магазинів. Кінцеві споживачі, на відміну від організацій-споживачів, роблять багато незапланованих покупок. Тому роздрібні торгівці мають розміщувати товари, що їх купують імпульсивне, там, де проходить багато людей; вигідно розміщувати споріднені товари в магазинах; провадити відповідне навчання торговельного персоналу; активно використовувати різні заходи стимулювання збуту.
Одним з основних учасників роздрібної торгівельної діяльності виступає споживач, за увагу якого змагаються роздрібні торгівельні підприємства. Але перемагає те підприємство, яке надає найбільш оптимальний відсоток надбавки на товар та найбільш ширший перелік додаткових послуг:
- після продажне обслуговування;
- дисконтні картки;
- надання консультацій на товар;
- безкоштовна доставка.
Виходячи з цього можна зробити висновок, що всі роздрібні підприємства держави, щоб успішно функціонувати на ринку, повинні проводити маркетингові дослідження, проводити свою товарну політику як найбільш сприятливу для покупця.
Мета даної курсової роботи полягає у поглибленні знань з питань управління формуванням асортименту товарів в процесі комерційної діяльності, розробці перспективних шляхів асортиментної політики супермаркету «Екомаркет», направлених на корінні зміни в організації і управлінні комерційної діяльності підприємства.
Предметом дослідження є процес управління формуванням асортименту товарів на підприємстві.
Об'єктом дослідження вибрано супермаркету «Екомаркет», м. Миколаїв.
Теоретичною, методологічною та практичною основою роботи послужили періодичні публікації провідних вітчизняних та зарубіжних економістів, практиків комерційної справи, законодавчі та нормативні матеріали комерційних підприємств, контракти, специфікації, закони та декрети Уряду України, статистично-звітна документація супермаркету «Екомаркет».
Завдання роботи:
– дослідити сутність торговельної діяльності, її функції;
– проаналізувати соціально-економічні, техніко-технологічні показники діяльності супермаркету;
– вивчити асортиментну політику роботи супермаркету;
– запропонувати напрямки вдосконалення організації роботи супермаркету «Екомаркет».
Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні (аналіз, синтез, системний підхід, групування, спостереження).