0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка раціональної організації збуту продукції в сучасних умовах Калуський Хліб завод (ID:1136240)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 44
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Зміст та сутність збутової діяльності 5 1.2. Організація системи збуту продукції на підприємстві 14 1.3. Методи збуту товару 16 1.4. Планування продажу та обсягів збутової продукції 18 РОЗДІЛ II ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ «КАЛУСЬКОГО ЗЛІБОКОМБІНАТУ» 23 2.1. Техніко-економічна характеристика, та структура управління «Калуського хлібокомбінату» 23 2.2. Система збуту на підприємстві «Калуського хлібокомбінату» 27 2.3. Процес управління системою збуту на «Калуському хлібокомбінаті» 32 РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ 36 3.1. Удосконалення системи просування продукції 36 3.2. Реклама як елемент системи просування продукції 39 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає в тому, що орієнтація на клієнта і задоволення його потреб стали сьогодні ключовими факторами успіху сучасного підприємства. Знати, що необхідно покупцю сьогодні і передбачити, те, що він забажає купувати завтра – так формується аксіоми маркетингу. Маркетингова діяльність, як найважливіша функція у сфері управління повинна забезпечувати стійке конкурентоспроможне положення суб’єкта маркетингової системи на ринку товарів та послуг з врахуванням стану внутрішнього і зовнішнього середовища. Якими б різноманітними споживацькими властивостями не володів готовий продукт, на реальний комерційний успіх фірма може розраховувати тільки за умови раціонально організованого його (продукту) розподілу і обміну, тобто збуту, мета якого задоволення людських потреб. Фірми мають альтернативи в організації розподілу свого продукту. При цьому в її основі лежить принципова орієнтація задоволення багатоманітних запитів кінцевого споживача (або на побудові такої системи розподілу, яка була б ефективна як для самої фірми так і для посередників) і спосіб її здійснення, що розглядається як сукупність дій по максимальному наближенню товару до цільової групи споживачів (або, навпаки, залучення споживачів до товару фірми). Вибір орієнтації і способу задоволення запитів споживачів і складає суть формованої «політики» фірми в області збуту. Актуальність теми «Удосконалення збутової політики організації» пояснюється значенням ефективної організації збутової політики для успішної діяльності та конкурентоспроможності підприємства. Дану проблему досліджували такі науковці як Гаркавенко С.С., Герасимчук В.Г., Гончарові Н.П., Старостіна А.О., Оніщенко В.П., Кардаш В.Я., Крамаренко В.І., Холода Б.І., Подсолонко В.А. Об’єктом дослідження виступає «Калуський хлібокомбінат». Предметом дослідження виступає процес організації збуту продукції на підприємстві. Метою даної роботи є комплексне дослідження сутності і змісту збутової політики підприємства та шляхи її удосконалення. Відповідно до поставленої мети висвітлюються наступні питання:  теоретичні засади збутової політики підприємства;  сутність і зміст політики підприємства;  характеристика каналів та методів збуту;  система елементів збутової політики підприємства;  характеристика збутової політики «Калуського хлібокомбінату»;  загальна характеристика підприємства;  аналіз фінансово-господарського стану діяльності підприємства;  особливості збутової політики «Калуський хлібокомбінат»;  аналіз системи логістичних процесів на підприємстві;  удосконалення збутової політики «Калуський хлібокомбінат»;  удосконалення системи просування продукції;  реклама як елемент в системі просування продукції.  
Інші роботи з даної категорії: