Зразок роботи
ВСТУП
У гардеробі сучасної жінки взуття займає провідне положення і є предметом першої необхідності. Воно призначене для захисту ніг людини від несприятливих впливів зовнішнього середовища – холоду, надмірного нагріву, вогкості, пилу, бруду, механічних пошкоджень, а також служить предметом прикраси людини. Останнім часом у продажу стало з’являтися багато нових, більш модних моделей жіночого шкіряного взуття, як вітчизняного, так і імпортного виробництва, стали більш повніше задовольнятися зростаючі вимоги населення на багато видів взуття. Проблема полягає в необхідності забезпечити повноту асортименту шкіряного взуття, поліпшити якість і зовнішню обробки, створити умови, за яких покупець мав би можливість без зайвих витрат часу придбати вироби потрібного розміру, моделі. У зв’язку з цим, в умовах жорсткої конкуренції, для торгового підприємства важливо дослідити споживчі властивості, правильно вибрати асортиментну політику, а також більш повно задовольнити зростаючі вимоги населення до конкурентоспроможного взуття високої якості. На підставі всього вищесказаного тема курсової роботи є актуальною.
Теоретичну основу дослідження питання вивчення та формування товарного асортименту склали наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як: Лойко Д.П.., Елізарова В.Ф., Шепеляв А.Ф., Туров А.С., Лахтіонова Л. А., Зубкова І.М., Панасенко В. А., Шеремет А. Д., Сайфулін Р. С. та інших.
Метою курсової роботи є: дослідження споживчих властивостей, асортименту та якості жіночого шкіряного взуття які є найбільш вагомими при оцінювання конкурентоспроможності товарів окремих найменувань.
Об’єктом дослідження є жіноче шкіряне взуття.
Предметом дослідження в курсовій роботі є вивчення на аналіз чинників, що формують споживчі властивості, асортимент та якість жіночого шкіряного взуття.
Для розкриття теми роботи, необхідно теоретично і практично дослідити такі основні завдання:
дослідити стан та перспективи ринку жіночого шкіряного взуття;
охарактеризувати основні чинники, що формують споживчі властивості жіночого шкіряного взуття;
класифікувати жіноче шкіряне взуття та охарактеризувати основні чинники, що формують асортимент жіночого шкіряного взуття;
навести Номенклатуру показників якості жіночого шкіряного взуття;
аналізувати споживчі властивості взуття на основі асортименту магазину «PLATO»;
аналізувати споживчі властивості та якість взуття на основі асортименту магазину.
Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу, закони України.
В процесі дослідження використані традиційні способи та засоби економічного аналізу (табличного, порівняння, групування, графічний), комп’ютерної обробки матеріалів.
Курсова робота складається з 33 сторінок друкованого тексту, трьох розділів, вступу, висновків та пропозицій, списку використаних джерел з 20 найменувань, містить 2 додатки.