0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана» (ID:128164)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………… ……………………..3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ВИГОТОВЛЕННЯ 6 1.1. Характеристика хутрово-хутряного напівфабрикату для виготовлення верхніх виробів 6 1.2. Формування споживчих властивостей хутряних виробів у процесі кушнірського та пошивочного виробництва 8 1.3. Класифікація асортименту готових хутряних виробів…… …13 1.4. Принципи сортування хутряних виробів…… ….17 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ НА МАТЕРІАЛАХ МАГАЗИНУ «ТОСКАНА» 19 2.1. Товарознавча характеристика асортименту верхнього хутряного одягу на матеріалах магазину «Тоскана» 19 2.2. Балова оцінка якоті зразків хутряних виробів 25 ВИСНОВКИ… ………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……… ……………29 ДОДАТКИ ……… ……………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Товари, як відомо, характеризуються сукупністю споживчих властивостей, які обумовлюють здатність цих виробів задовольняти потреби певної групи людей або категорії споживачів для захисту організму людини від несприятливих впливів зовнішнього середовища і естетичні запити, що випливають з особливостей соціального середовища, в якій проживає людина. Хутряні вироби завдяки своїм властивостям задовольняють одночасно і матеріальні, і естетичні потреби. Вагомість естетичних властивостей виробів буде різною в залежності від характеру середовища та соціального стану людей в якій використовують ці вироби. Властивості хутряних виробів повинні зберігатися протягом певного часу після їх експлуатації, тому важливою властивістю є надійність цих виробів. Задоволення потреб у хутряних виробах можна розглядати в таких системах: «людина - виріб - кліматичне середовище», «людина - виріб - соціальне середовище». Основними вимогами, які повинні задовольнятися в першій системі, є антропометричні і фізіологічні. Тобто повинна бути відповідність виробу розмірам і формі тіла споживачів, а також їх фізіологічним особливостям. Найбільш важливими показниками є розміри і зростання виробів, відповідність розмірно-ростовочного асортименту попиту, правильність конструкцій виробів, їх маса та еластичність. У системі «людина - виріб - кліматичне середовище» основними є гігієнічні вимоги, зокрема вимоги до теплозахисних і вологозахисних властивостей виробів. Хутряні вироби повинні проектуватися, виготовлятися і поставлятися торговельним організаціям з урахуванням природно-географічних чинників, а саме: фізичних факторів повітряної і предметного середовища, що залежать від кліматичних умов (температура, вологість і швидкість руху повітря, інтенсивність сонячної радіації, характер та інтенсивність опадів), типу кліматичної середовища . На жаль стандартами передбачається виготовлення тільки «усереднених» виробів, які виявляються в одних умовах, які недостатньо теплозахисні, а в інших - надмірно «теплими». Не завжди достатні і вологозахисні властивості виробів. У процесі взаємодії із зовнішнім середовищем людина здійснює різноманітну життєдіяльність - працює, відпочиває, подорожує, займається спортом, відзначає урочисті події. Хутряні вироби поряд з іншими предметами одягу беруть участь у функціональних процесах життєдіяльності людини, здійснюваних у різних умовах соціального середовища, яка має вирішальний вплив на формування естетичного ідеалу. Таким чином, в системі «людина - виріб - соціальне середовище» основними будуть естетичні вимоги, залежать від функціональної діяльності людини (цільового призначення виробу) і особливостей соціального середовища. Актуальність теми дослідження. Так як ми живемо в регіоні зі складними кліматичними умовами, де зима триває майже 5 місяців і хутряні вироби користуються найбільшим попитом то ми повинні знати більше про хутро. Метою курсової роботи є аналіз асортименту і якості хутряних виробів по магазину «ТОСКАНА». Об’єкт дослідження: сучасний асортимент хутряного одягу. Предмет дослідження: товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана» Завдання роботи. Для вирішення поставленої мети в роботі розглянуті наступні завдання: 1. Вивчення споживчих властивостей хутряних виробів, що впливають на споживчі властивості; 2. Вивчення асортименту хутряних його класифікацію і характеристику, а також реалізованої магазином «ТОСКАНА» на підставі проведеного аналізу; 3. Аналіз споживчих властивостей хутряних виробів, що реалізовується магазином «ТОСКАНА»