0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Споживча оцінка асортименту та якості оливкової олії (ID:442602)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ХАРАКТЕРИСТИКИ БЕЗПЕЧНОСТІ ТА ЯКОСТІ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ 6 1.1. Аналіз світового ринку оливкової олії 6 1.2. Аналіз факторів, що впливають на харчову та споживчу цінність оликової олії 9 1.3. Вимоги до показників якості та встановлення справжності оливкової олії 15 2. ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА ЯКОСТІ ОЛИВКОВОЇ ОЛІЇ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 22 2.1. Об’єкт та метод дослідження 22 2.2. Аналіз маркування і пакування оливкової олії 23 2.3. Дослідження органолептичних властивостей оливкової олії 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1. Об’єкт та метод дослідження Моніторинг ринку рослинних олій проводиться щомісяця для визначення основних тенденцій, динаміки та ємності ринку. Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок (брендів), а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку. Для дослідження було обрано 2 зразки оливкової олії іноземних виробників, які реалізуються у торговельній мережі. Зразок №1 – Суміш олії оливкової рафінованої та першого холодного пресування (Pure) ТМ “DE LUXE” FOODS & GOODS SELECTED (рис. 2.1). Виробник продукту – Іспанія.