0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Peкpeaцiйнi pecуpcи Укpaїни тa їх paцioнaльне викopиcтaння (ID:1129544)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ПОНЯТТЯ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Соціально-економічна сутність та провідні функції рекреації 5 1.2. Класифікація рекреаційної діяльності 10 РОЗДІЛ 2. РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ ТА ЇХ РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ 15 2.1. Рекреаційно-ресурсний потенціал України 15 2.2. Проблеми раціонального використання ресурсного потенціалу та шляхи їх вирішення 18 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 21 3.1. Проблеми рекреаційного комплексу України та шляхи їх вирішення 21 3.2. Розвиток рекреаційного потенціалу України: оцінка умов та перспектив 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Перехід до ринкових відносин викликав глибокі перетворення в сфері туризму. В результаті скасована централізована система управління туризмом, державна фінансова підтримка розвитку регіональних туристичних центрів, порушені основи взаємодії різних регіонів у створенні і просуванні на споживчий ринок туристичного продукту. Разом з тим кожен регіон володіє значними туристичними ресурсами, унікальність та істотна привабливість яких створює передумови для формування внутрішньо регіонального і міжрегіонального туристичного продукту. Різноманіття природних, кліматичних, ресурсних, історичних умов, що сприяють формуванню туристичного продукту, стали основою для створення нових рекреаційних зон туристичного призначення. У сучасному світі туризм це багатогранне явище, тісно пов'язане з економікою, історією, географією, архітектурою, медициною, культурою, спортом та іншими науками. Однак жодна з них не може повністю і вичерпно схарактеризувати його як об'єкт власних досліджень і жоден з існуючих соціально-економічних інститутів не в змозі самостійно розв'язати комплекс його проблем. Існує багато поглядів на туризм як на галузь господарства, так і на міжгалузевий комплекс або ринок, де туристичне підприємство з продукції різних галузей формує туристичний продукт. Рекреація - розширене відтворення сил людини (фізичних, інтелектуальних та емоційних) або діяльність, спрямована на відновлення продуктивних сил людини. В Україні значну частину природного потенціалу складають: рекреаційні ландшафти (лісові, приморські, гірські), оздоровчі ресурси (мінеральні води та лікувальні грязі), природно-заповідні об'єкти (національні природні та регіональні ландшафтні парки, біосферні заповідники, парки-пам'ятки садово-паркового мистецтва тощо), території історико-культурного призначення (пам'ятки архітектури та містобудування, історико-архітектурні заповідники та ін.). Це унікальні ресурси для перспективного розвитку зон рекреації і курортів та найбільш збережена частина природного довкілля Мета дослідження: дослідити стан рекреаційної діяльності та оцінити рекреаційний потенціал в Україні. Завдання: 1. Вивчити і проаналізувати наявну літературу з даної проблеми. 2. Розглянути рекреаційні ресурси ті шляхи їх використання. 3. Визначити проблеми рекреаційної діяльності в Україні. Історіографія теми. Понад 20 джерел було використано у процесі написання курсової роботи. Більшість з них являють собою спеціальну літературу останніх років видання, яка надає майже повний аналіз сучасного стану рекреаційної діяльності. Але хотілося б відмітити, що цифрові дані в різних джерелах розбігаються. Це можна пояснити розбіжністю у термінології та основних поняттях рекреаційної індустрії, а також справжньою важкістю підрахунків. Для більш ретельного дослідження тенденцій розвитку туристичних послуг, їх засобів залучення клієнтів і впровадження нових технологій було переглянуто значну кількість журналів і рекламних каталогів. Структурно курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, та списку літератури.