0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжнародний туризм його суть та значення (ID:1133627)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 18
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Характеристика світового ринку туристичних послуг 4 1.1. Сутність міжнародного туризму та його значення 4 1.2. Місце України на ринку міжнародного туризму 8 Висновок 18 Список використаної літератури 19  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність проблеми. На сьогоднішній день питання сталого розвитку є одним з головних у розвитку кожної країни, яке обумовлене необхідністю стабілізації техногенного навантаження на навколишнє природне середовище та розв'язання комплексу екологічних проблем в умовах соціально-економічного зростання. Функціонування народногосподарського комплексу призводить до незбалансованої експлуатації природних ресурсів та виснаження ресурсного потенціалу територій. Існує багато визначень поняття «міжнародний туризм», тому наведемо лише деякі з них, які, на нашу думку, відображають різноманітні концепції та сутність поняття з різних точок зору. За визначенням А.Ю. Александрової, туризм є сукупністю відносин та явищ, що виникають під час пересування та перебування людей у місцях, які відрізняються від місця їх постійного проживання та роботи. Міжнародний туризм «охоплює поїздки осіб, які подорожують за межі країни постійного проживання». Метою роботи є визначити роль міжнародного туризму у розвитку світової економічної системи. Постановка завдання:  визначити поняття «міжнародний туризм»;  зробити огляд історії розвитку міжнародного туризму;  проаналізувати сучасну ситуацію на світовому ринку туристичних послуг;  довести актуальність розвитку міжнародного туризму в Україні.