0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ID:1135487)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 113
Рік виконання: 2012
Вартість: 4300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Теоретичні положення і методика сталого розвитку туризму в регіоні Поняття про сталий розвиток туризму Фактори та індикатори сталого розвитку туризму Регіональний туристський кластер Методика дослідження рівня розвитку туризму в регіоні Оцінка рівня розвитку туризму у Волинській області Характеристика туристичного ринку попиту Волинської області Стан туристичного ринку пропозиції Волинської області Оцінка рівня сформованості дестинації Волинської області Характеристика туристичних ресурсів Волинської Області Туристична інфраструктура Волинської області Регіональний туристський кластер Волинської області Напрямки сталого розвитку туризму у Волинській області Проблеми сталого розвитку туризму у Волинській області Напрямки інвестиційної діяльності в туризмі Пропозиції щодо сталого розвитку туризму у Волинській області Висновки Список використаних джерелі Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми дослідження. Початок XXI ст. ознаменувався в Україні законодавчим визнан¬ням туризму як одного з пріоритетних напрямів розвитку національної економіки та культури. Нарощування обсягів виробництва та реалізації туристичного продукту, підвищення ролі туризму у формуванні макроекономічних показників узгоджується з національною стра¬тегією економічного зростання, стабілізацією темпів приросту туристичного обороту на світовому ринку. Позитивні зміни валових показників розвитку туризму за період незалежності України обумовлені об'єктивними чинниками транс¬формації соціально-економічної системи та ринковими реформами, відкриттям кордонів, зміною акцентів у структурі економіки на користь сфери послуг, а також комплексом цілеспрямованих заходів організаційно-управлінського та економічного характеру в галузі. Проте, незважаючи на оптимістичні зрушення, позитивний вплив туризму на стан національної економіки та окремих регіонів є недостатнім, наявний в Україні туристично-рекреаційний потенціал використовується не повною мірою, а якісні характеристики змін і більш глибокий аналіз процесів у галузі свідчать про існування низки проблем, що потребують науково обґрунтованого вирішення. Сучасний стан розвитку туризму як в Україні, так і на регіональному рівні (зокрема у Волинській області) науковці визначають як нестабільний, нестійкий, несталий. За перше десятиріччя незалежності при позитивних базових темпах зростання туристського потоку спостерігалися постійні полюсні коливання ланцюгових темпів його приросту (зменшення). Кількість вітчизняних туристів на внутрішньому ринку практично не змінилася. У структурі туристських потоків і туристичного обороту за типами міжнародного туризму перевага залишається на боці виїзного туризму (імпорт послуг), процес використання туристичних ресурсів характеризується як недостатньо контрольований. Разом з тим саме рівень розвитку внутрішнього та в'їзного туризму світовою спільнотою визнаний одним із індикаторів якості життя та соціально-економічного розвитку країн, а ступінь раціо¬нального використання ресурсного потенціалу з огляду його збереження для майбутніх поколінь - передумовою сталості туризму. Відсутність державної стратегії сталого розвитку туризму, стратегій сталого розвитку туризму на регіональному рівні, недосконалість методик управління діяльністю суб'єктами господарю¬вання, різне тлумачення термінів і понять ставлять під сумнів будь-які висновки та прогнози щодо майбутнього розвитку туризму в регіонах та в Україні в цілому. Тому на даний час проблеми сталого розвитку туризму набувають усе більшої гостроти й актуальності. У комплексі стратегій на першому плані потрібно розробляти саме ті, що сприяють забезпеченню конкурентоспроможності вітчизняного турис¬тичного продукту та суб'єктів господарювання у фрагментарних галузях сфери туризму. У зв'язку з цим постає проблема стабілізації розвитку підприємств у довгостроковій перспективі на якісно нових концептуальних засадах сталості, дослідження і адаптації механізмів функціонування підприємств туризму до організаційно-економічного механізму діючої економічної системи в умовах переходу до сталого розвитку. Мета дипломної роботи полягає в розробленні стратегії сталого розвитку туризму у Волинській області. Для поставленої мети вирішувалися наступні завдання: 1. Розкрити поняття про сталий розвиток туризму; 2. Класифікувати фактори сталого регіонального розвитку туризму; 3. Дослідити регіональний кластер туризму; 4. Описати методику дослідження рівня розвитку туризму в регіоні; 5. Охарактеризувати туристичний ринок попиту Волинської області; 6. Показати стан туристичного ринку пропозиції Волинської області; 7. Здійснити оцінку рівня сформованості дестенації Волинської області; 8. Обгрунтувати проблеми сталого розвитку туризму у Волинській області; 9. Виділити напрямки інвестиційної діяльності в туризмі; 10. Висунути пропозиції щодо сталого (збалансованого) розвитку туризму у Волинській області. Об’єкт дослідження – туристична сфера Волинської області. Предмет дослідження – закономірності функціонування туристичного сфери Волинської області, розроблення і впровадження стратегії сталого розвитку туризму в регіоні. Джерела інформації. При написанні дипломної роботи були викоритані статистичні дані Головного управління статистики у Волинській області, відділу туризму при Волинській облдержадміністрації, наукові публікації, навчальні посібники, туристичні довідники, джерела мережі Інтернет тощо. Також використовувалися праці вчених Є. Богданова, Д. Боуена, Р. Браймера, С. Ванхілла, Д. Гільберта, О. Дуровича, І. Зоріна, В. Квартального, М. Кабушкіна, В. Козирєва, О. Копанєва, Ф. Котлера, К. Купера, В. Нарштедта, Н. Раскіна, Дж. Суорбрукера, В. Федорченка, Д. Флетчера, В. Цибуха, Т. Ткаченка та ін. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання даної стратегії регіональними та державними органами влади, консультаційними та інвестиційними компаніями, науковими організаціями при створенні програм розвитку території різного рівня. Стратегія сталого розвитку туризму у Волинській області може бути використана в якості пріорітетного напрямку розвитку даної сфери в регіоні, що у свою чергу дозволить збільшити його конкурентноспроможність як туристичного центру на національному і міжнародному рівнях. Дана стратегія дозволяє планувати і прогнозувати розвиток туризму в рамках регіональної соціально-економічної системи Волинської області з урахуванням сталого розвитку території, допоможе вирішити проблеми трудових ресурсів, приведе до покращення демографічної ситуації та зростання соціально-економічних показників в цілому.