0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ МІСТА ЛЬВІВ (ID:1217137)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ МІСТА ЛЬВІВ……………………...…………… 1.1 Демографічні чинники впливу на формування ринку туристичних послуг. 1.2 Соціально-економічні чинники впливу на формування ринку туристичних послуг ……………………………………………………………….. 1.3 Природні та історико-культурні туристичні ресурси міста Львів……….…. 1.4 Інфраструктурні туристичні ресурси міста Львів……………………………. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ МІСТА ЛЬВІВ 2.1 Туристичні потоки (в’їзні, виїзні, внутрішні) Львова за останні роки……... 2.2 Географія відвідувачів ………………………………………………...………. 2.3 Мета поїздки ………………………………………………………………….. 2.4 Перелік найбільш відвідуваних екскурсійних об’єктів в місті Львів………. 2.5 Середні витрати туриста за час перебування у Львові………………………. 2.6 Рейтинг міста Львів серед інших міст України………………………………. 2.7 Суб’єкти туристичних послуг…………………………………………………. 2.8 Аналіз проблем розвитку туристичної діяльності в місті Львів…………….. РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В МІСТІ ЛЬВІВ…………………………………………………………………… 3.1 Напрями підвищення ефективності ринку туристичних послуг……………. 3.2 Інноваційні форми організації туристичної діяльності у Львові…………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Львів – це місто багатовікової історії, мультикультуралізму, високого мистецтва, передової науки, освіти, спорту, промисловості, а головне – великодушних, щирих і працьовитих людей. Львів ніби створений для поетів, художників, музикантів. Архітектурні пам’ятки та археологічні знахідки, музеї та галереї, театри та концертні зали, національні традиції та обряди, комерційна діяльність та зручні шляхи сполучення – все це робить Львів туристичним містом. Розташоване в зоні рідкісних екологічно чистих природно-кліматичних умов, це мальовниче місто претендує на статус важливого туристичного центру світу. Незважаючи на катастрофи ХХ століття, культурно-історична та духовна спадщина Львова збереглася набагато краще, ніж будь-який інший регіон України. Його потрібно не тільки зберегти для майбутніх поколінь, але й використовувати як важливий туристичний ресурс. У Львові можна стати учасником відродження традицій поколінь і відчути причетність і співпереживання до них. Цим Львів приваблює туристів Культура минулого і сьогодення на тлі автентичних архітектурних комплексів формує туристичну пропозицію Львова. Туризм у Львові – це неперевершена мережа можливостей. Місце Львова у світовому туристичному процесі визначається культурним, діловим, релігійним, емоційним, науковим, спортивно-відпочинковим та іншими видами туризму. Теплі та привітні господарі приймають усіх, хто хоче відпочити та ближче пізнати це унікальне та чудове місто. РОЗДІЛ 1. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ МІСТА ЛЬВІВ 1.1 Демографічні чинники впливу на формування ринку туристичних послуг Ключовими демографічними тенденціями на глобальному рівні є зростання світового населення, збільшення тривалості життя, урбанізація, міграція, зміна структури сім’ї – що вплине на різні типи туристів, які змінять своє мислення щодо відвідування історичних пам’яток, готелів, дозвілля та дозвілля в цілому. Демографічні показники (народжуваність, смертність, тривалість життя, навантаження на населення) переважно впливають на зайнятість, доходи та якість життя населення, а відтак прямо чи опосередковано впливають на формування, тривалість і форму дозвілля та розваг. Зміни в демографічній та соціальній структурі країн світу призвели до збільшення частки населення, яке матиме достатньо часу та доходу для подорожей та відпочинку. Темпи зростання населення світу повільно зростають, але кількість туристів різного віку, які бажають подорожувати та мають високі економічні можливості, зросла [1]. Спостережуваний вплив соціально-демографічних факторів на розвиток туризму в основному зумовлений підвищенням рівня урбанізації в країні. Міський спосіб життя характеризується стресом, напругою, зменшенням контактів між людьми та анонімністю через відокремленість мешканців від природи. Подорож допомагає досягти одужання, рівноваги, відпочинку, спокою, релаксації. Культурні фактори розвитку міжнародного туризму виявляються в задоволенні культурних, освітніх, естетичних потреб, що сприяє прагненню людей пізнавати і вивчати побут, традиції, культуру, історію інших країн і народів [3]. Демографічні чинники є динамічними факторами розвитку поряд із соціально-економічними, матеріально-технічними та політичними факторами. Від процесів, що відбуваються в демографічному середовищі, залежить, розширюється чи звужується коло потенційних туристів. За демографічним критерієм туристичний ринок поділяється на декілька сегментів. Статево-вікові характеристики потенційних туристів є найважливішими для аналізу розвитку туризму в країні. Дослідження потреб туристів у певних вікових групах привело нас до висновку, що туристи, які представляють ці групи, мають різні мотивації та цілі. Важливо розуміти, що не всі демографічні зміни обов’язково впливають на туризм. Нещодавній звіт Федерального міністерства економіки та технологій Німеччини показав, що демографічні зміни в таких групах, як люди похилого віку, діти, бідні, батьки-одинаки тощо, можуть вплинути на індустрію туризму. Складаючи значну частку, вони будуть значно більшими або меншими за чисельністю та поводитимуться інакше, ніж інші групи [4]. Значний вплив на розвиток ринку туристичних послуг мають демографічні зміни, відповідно до особливостей того чи іншого регіону світу змінюватимуться демографічні фактори, що впливають на туризм, і їх необхідно враховувати в туристичній діяльності.