Міжнародний туризм в США (ID:1228622)
Зміст
ВСТУП… 4
РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ В США.5
1.1. Передумови розвитку туризму США… 6
1.2. Аналіз розвитку туристичної сфери в США… ..9
1.3. Характеристика топових туристичних атракцій США………………….....11
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ДО
США…………………………………………………………………………………13
2.1. Аналіз ринку турів до США…………………………………………………...13
2.2. Характеристика основних пунктів нового маршруту………………………. 14
2.3. Розробка туру до США………………………………………………...............15
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО
ПРОДУКТУ В США……………………………………………………………….21
3.1. Організація просування туристичного продукту до США в Україні……….21
3.2. Перспективи розвитку туристичних відносин США з Україною…………...23
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..28
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………...30
Зразок роботи
Актуальність дослідження. "Формування та впровадження туру до США на український туристичний ринок" обумовлена декількома важливими аспектами:
Економічний потенціал: Розвиток туристичної індустрії є важливим економічним фактором для будь-якої країни. Впровадження нового туру до популярної країни, такої як США, може сприяти збільшенню туристичних потоків та прибутку для українських туроператорів та готельних компаній.
Залучення іноземних туристів: Не лише українці цікавляться подорожами до США, а й іноземні туристи можуть бути зацікавлені у відвіданні України через рекламу та просування такого туру. Це може сприяти розвитку туризму в обох країнах.
Підвищення туристичної привабливості України: Розширення туристичних можливостей для українців, а також іноземних туристів, може сприяти підвищенню міжнародного впливу України в туристичній сфері. Це може привести до покращення іміджу країни та збільшення популярності як туристичного напрямку.
Вивчення туристичного бізнесу: Розгляд цієї теми дозволить студентам глибше вивчити особливості туристичного бізнесу, планування та просування туристичних продуктів на ринку. Це може бути корисно для майбутньої кар'єри в галузі туризму та гостинності.
Отже, ця тема не лише актуальна для сучасного туристичного ринку України, але і може мати позитивний вплив на розвиток туризму, економіку та міжнародні відносини країни.
Метою курсової роботи є створення та просування нового туристичного продукту до США.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні
завдання:
дослідити туристичний потенціал США;
проаналізувати розвиток туристичної сфери в США та дослідити ринок турів у цьому напрямку;
надати характеристику основним пунктам маршруту;
розробити тур до США та скласти програму туру;
запропонувати заходи з просування туру до США в Україні;
визначити перспективи розвитку туристичних відносин США з Україною.
Об'єкт дослідження – туристичний потенціал США.
Предмет дослідження – розробка та впровадження на ринок туроперейтингу туристичного продукту до США.
Методи дослідження. Для розв’язання визначених у роботі завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, а саме: системного аналізу та синтезу, порівняльного аналізу, аналізу статистичних даних, а також методи групування та узагальнення.
Практичне значення отриманих результатів. Практична і теоретична значущість роботи виражається у тому, що розробка нового туристичного продукту може використовуватись у практичній діяльності окремих туристичних підприємств з можливістю впровадження в асортимент ідей, що сприятимуть більш ефективному розвитку туристичного бізнесу в країн
Інші роботи з даної категорії: