0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Менеджемнт міжнародного туризму (на прикладі мережі туристичного агенства) (ID:137722)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 118
Рік виконання: 2006
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ...........................................................................................5 Розділ 1. Поняття менеджменту міжнародного туризму, його види, функції та історія розвитку......................................................................................8 1.1. Історія розвитку міжнародного туризму в світі та Україні. Розвиток світового туризму.......................................................................................8 1.2. Зміст поняття „міжнародний туризм”. Туристичні послуги......................................................................................13 1.3. Форми та види міжнародного туризму......................................................................................16 1.4. Основні умови угод про надання туристичних послуг........................................................................................19 1.5. Менеджмент міжнародного туризму......................................................................................22 1.6. Законодавче та правове забезпечення туристичної діяльності в Україні..................................................................27 Розділ 2. Аналіз та перспективи розвитку системи менеджменту міжнародного туризму в Україні та в світі на прикладі туристичної агенції „Гамалія”...................................................................................31 2.1. Дослідження та аналіз організаційної, управлінської та економічної діяльності туристичної агенції „Гамалія”...................................................................................31 2.1.1. Загальна характеристика економічної діяльності та система менеджменту туристичної агенції.......................................................................................31 2.1.2. Туристичні та інші послуги. Страхування туристів.....................................................................................42 2.1.3. Відносини з партнерами туристичної агенції „Гамалія”...................................................................................48 2.2. Маркетинг та маркетингові дослідження як один з головних інструментів менеджменту міжнародного туризму......................................................................................50 2.3. Фактори, які визначають розвиток міжнародного туризму......................................................................................60 2.4. Роль міжнародного туризму в світовій та національній економіках.................................................................................64 2.5. Шляхи залучення інвестицій в галузь туризму......................................................................................71 2.6. Прогнози розвитку міжнародного туризму при вдосконаленій системі менеджменту.............................................................................75 Розділ 3. Створення та управління новим в’їздним туристичним маршрутом, використовуючи існуючий природно-рекреаційний та історико-культурний потенціал Рівненської області.......................................................................................82 3.1. Значення природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу розвитку міжнародного туризму в Рівненській області.......................................................................................82 3.2. Особливості туристичних ресурсів Рівненської області.......................................................................................85 3.2.1. Визначні пам’ятки міста Рівного, Острога та Дубно........................................................................................88 3.2.2. Пам’ятки та пам’ятні місця козацької доби на Рівненщині................................................................................92 3.3. Розроблення та економічне обґрунтування в’їздного міжнародного туристичного маршруту на території Рівненської області.......................................................................................94 3.4. Маркетинг нового туру......................................................100 3.5. Менеджмент нового туристичного продукту......................102 Висновки.................................................................................103 Список використаної літератури..............................................107 Додатки...................................................................................111
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Як наука і навчальна дисципліна управління чи менеджмент існує трохи більше як сто років. Однак за такий незначний термін своєї історії управління досягнуло величезного прогресу аналогу якому немає. У країнах з ринковою економікою поняття „менеджмент” межує з такими категоріями як бізнес і підприємництво. Все більше поширюється така галузь знань як управління зовнішньоекономічною діяльністю чи міжнародним бізнесом, саме вона була важливою складовою розвитку України, незважаючи на зміни в політичній ситуації, економічній кон’юнктурі та правовому середовищі країни. За умов нових інтеграційних процесів входження кожної країни у наступне тисячоліття вимагає проведення відповідних політичних, економічних та соціальних реформ, які стануть у майбутньому запорукою плідного співробітництва у міжнародному масштабі. На шляху інтеграції України в європейські та міжнародні структури допущено чимало прикрих прорахунків, основною причиною цього є відсутність висококваліфікованих працівників з зовнішньоекономічної діяльності. Тому саме тепер є актуальним питання підготовки нових кадрів, які в майбутньому виведуть країну на новий рівень у міжнародних відносинах, зможуть виправити помилки минулого і не допустити їх у майбутньому. Міжнародний туризм є однією з провідних і найбільш динамічних галузей зовнішньоекономічної діяльності і за швидкі темпи він визнаний економічним феноменом сторіччя. У багатьох країнах туризм відіграє значну роль у формуванні Валового внутрішнього продукту, активізація зовнішньоторговельного балансу, створення додаткових робочих місць і забезпечення зайнятості населення. Міжнародний туризм впливає на такі ключові галузі економіки, як транспорт і зв’язок, будівництво, сільське господарство, виробництво товарів народного споживання й інші, тобто вступає своєрідним стабілізатором соціально-економічного розвитку. У свою чергу, на розвиток туризму впливають різні фактори: демографічні, природно-географічні, соціально-економічні, історичні, релігійні й політико-правові. Менеджмент – є одним з засобів швидкого і продуктивного розвитку туризму, він сприяє збільшенню обсягів грошових надходжень, збільшення якості продукту послуг. Вдалий менеджмент в час суворої конкуренції є необхідною умовою успіху туристичної фірми, а отже і країни, яка отримує податки, велику кількість туристів, які в свою чергу залишають в ній значно більше коштів ніж витрачають на сам тур. Всесвітня туристична організація (ВТО) підвела підсумки 2003 року. Число туристів, що подорожують за кордон склала 795 млн. чоловік. Загальні доходи держав від туризму в 2003 році склали 455 млрд. доларів США, у тому числі 95 млрд. доларів одержали США, 2702 млрд. доларів – Іспанія, 31 млрд. доларів – Італія й 24 млрд. доларів – Франція. За прогнозами експертів ВТО, число туристичних поїздок у світі до 2010 року досягне мільярда туристських поїздок прибутків, з яких 546 млн. прийде на Центральну й Східну Європу, включаючи країни СНД і Балтії, де туризм буде розвиватися випереджальними темпами в порівнянні з Європейським регіоном у цілому. На розвиток міжнародного туризму у світі впливають науково-технічний прогрес, підвищення якості життя населення, збільшення тривалості вільного часу, відпусток, економічна й політична стабільність і ряд інших факторів. Туризм – один з деяких видів вітчизняного бізнесу, що стійко розвивається. Інтерес підприємців до туризму пояснюється рядом факторів. По-перше, для того, щоб почати займатися туристським бізнесом не потрібно великих інвестицій. По-друге, на туристському ринку цілком успішно взаємодіють великі, середні й малі ( з невеликою кількістю персоналу) фірми. При цьому, туристський бізнес дозволяє швидко обертати капітал, а так само ( у сфері міжнародного туризму ) витягати відомі вигоди за рахунок валютних операцій. Для розвитку виїзного туризму в Україні існують об’єктивні передумови: відкритість для туризму, великий природний і культурний потенціал, привабливий, остаточно не поділений і дуже перспективний ринок. На підставі всього перерахованого вище особливу важливість здобувають вивчення менеджменту міжнародного туризму, а точніше діяльності туристичних фірм, які діють як в регіонах так і по всій Україні. Такою фірмою є туристична агенція „Гамалія”. Фірма, яка має філіали майже по всій Україні, тісно співпрацює з іншими туристичними організаціями як в Україні так і за її межами. Добре розроблена маркетингова система дозволяє вчасно реагувати на всі зміни, що відбуваються в світі міжнародного туристичного бізнесу, а вдалий менеджмент забезпечує чітку і безперервну роботу всіх відділень тур фірми. Задоволені клієнти, збільшення кількості іноземних туристів, низькі та гнучкі ціни на продукцію, по праву, дають змогу займати туристичній агенції „Гамалія” провідне місце на ринку українського туризму. Законодавча база України в галузі туризму тільки формується і відшліфовується, вона є досконалою і працювати в таких умовах нелегко. Основний закон, яким треба керуватися при роботі є Закон „Про туризм” із змінами та доповненнями, а також постанови та угоди між нашою державою і іноземними країнами. Для сьогоднішнього уряду розвиток туризму є одним з першочергових завдань, виконуються різноманітні програми щодо вдосконалення туристичної інфраструктури, шукаються шляхи залучення до нашої держави іноземних інвестицій, з метою відновлення або покращення туристичного потенціалу, збільшення кількості іноземних туристів, а отже і бюджету України. Метою дипломної роботи є: - висвітлення понять менеджмент міжнародного туризму, міжнародний туризм, туристичні послуги і діяльність туристичних фірм на вітчизняному і світовому ринку; - проаналізувати сучасний стан та перспективи розвитку туризму в Україні; - на прикладі туристичної агенції „Гамалія” показати управління туристичною діяльністю, надання туристичних послуг і формування туристичних продуктів; - розроблення комплексу управлінських та економічних рішень у проблемних секторах, з метою покращення їх роботи та залучення більшої кількості туристів; - сформувати управління ( менеджмент ) нового туристичного продукту, для використання його на міжнародному ринку туристичних послуг.