0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристична індустрія Великобританії (ID:176837)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 45
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ПРИРОДНО-КЛІМАТИЧНІ УМОВИ, КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ ТА РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ……………………………………….5 1.1 Природно-кліматичні умови…………………………………………………….5 1.2 Культурно-історичні пам’ятки ………………………………………………..10 1.3 Рекреаційні ресурси….........................................................................................16 Висновки до Розділу 1 ……………………………………………………………...23 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ…25 2.1 Історія становлення туризму у Великобританії………………………………25 2.2 Характеристика внутрішнього і зовнішнього туризму Великобританії……27 Висновки до Розділу 2………………………………………………………………32 РОЗДІЛ 3. ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ………...34 3.1 Готельно-ресторанний комплекс……………………………………………...34 3.2 Транспортне забезпечення……………………………………………………..37 3.3 Проблеми та перспективи розвитку туристичної інфраструктури Великобританії……………………………………………………………………..39 Висновки до Розділу 3………………………………………………………………44 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У 2013 р фінансування цієї кампанії було збільшено на 50%, таким чином, в цілому воно складе 45 млн. ф. ст. на 2014–2016 рр. Дана кампанія має на увазі зустрічну фінансування: уряд забезпечує 23 млн. ф. ст. протягом кожного наступного фінансового року, решта фінансування планується отримати з приватного сектора. «Кампанія великого образу», яка стартувала в 2012 р, – рекламна кампанія, спрямована на підтримку бренду країни і створення її позитивного іміджу як туристичного напрямку [23]. Стратегія VisitBritain ставить за мету привернути 40 млн. туристів і заробити 31,5 млрд. ф. ст. на в’їзному туризмі до 2020 р що має створити додатково 200 тис. робочих місць у Великобританії в рік. Її ключовими завданнями є: вдосконалення способу Великобританії за кордоном за допомогою двох маркетингових кампаній; робота на виставках-ярмарках на ключових ринках з метою зміцнення образу Великобританії як туристичного напрямку, а також як місця проведення бізнес-подій і конференцій. Просування більшого числа регіонів Великобританії в якості туристичних напрямків; вдосконалення асортименту пропонованої продукції в рамках роботи, спрямованої на поліпшення загальновизнано незадовільної якості харчування і умов проживання середнього рівня; полегшення доступу в країну шляхом сприяння розвитку більшого числа повітряних маршрутів до Великобританії і спільна робота з міністерством внутрішніх справ і міністерством у справах Співдружності націй для вдосконалення процесу отримання візи. У сьогоднішніх складних економічних умовах індустрія туризму розглядається урядом Великобританії як локомотив економічного зростання, який навіть в умовах економічного спаду може, як показав досвід, покладатися на зростання обсягів в’їзного туризму з країн з більш благополучною економічною ситуацією. Однак економічний спад змусив уряд піти на серйозне скорочення державного фінансування туристичним організаціям країни, перед якими проте ставляться амбітні і складні завдання підвищення обсягів в’їзного та внутрішнього туризму, а також успішної конкуренції індустрії в цілому на світовому ринку. Зробивши підсумки можна зазначити, що туристична інфраструктура Великобританії є однією із най розвинутих у світі, згідно Всесвітньої туристичної організації Лондон є у десятці лідерів за відвідуваністю серед міст у світі. Сьогодні Великобританія за туристичним відвідуванням займає шосте місце в світі, вона поступово втрачає свою частку ринку, що пов’язано, насамперед, зі зростанням конкуренції на глобальному туристичному ринку. На даному етапі сприянні розвитку туристичної інфраструктури інтенсивно працює уряд втілюючи різні проекти, зокрема: VisitBritain, GREAT Britain: You’re invited, GREAT Image Campaign, Plan for Growth