Туроперейтинг. Розробка фототуру (ID:179814)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
І. Теоретична частина
1.1 Особливості організації та проведення хобі – туру
1.2 Турпроектування як початкова стадія туроперейтингу
1.3 Правила та порядок складання програми перебування туристів
ІІ. Практична частина
2.1 Проект програми обслуговування фототуру
2.2 Програма обслуговування (попередня)
2.3 Програма перебування
2.4 Технологічна карта туру
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
1.1 Особливості організації та проведення хобі – туру
Відповідно до словника, «хобі» означає захоплення. Звідси - хобі-тур - захоплення під час туру. Інакше кажучи, це можливість зайнятися улюбленою справою в середовищі однодумців під час подорожі (тури для автолюбителів, для спортивних уболівальників, творчо-ремісничі тури, тури для любителів певних напоїв або їстівних продуктів і т. д.).
Ринок хобі-турів дуже широкий, тому що велике і різноманітне коло людських інтересів. Однак ринок цей не постійний, так як з плином часу інтереси людей змінюються - з'являються нові, можуть втрачатися старі. Крім того, ринок цей вузький і дуже різниться по регіонах, тобто в різних країнах попит на хобі-тури представлений неоднаково. Інтереси у жителів різних країн можуть бути різними. Тому хобі-туризм відрізняється і за якістю попиту в різних країнах. У деяких країнах (скажімо, в Німеччині) великою популярністю користуються спеціальні тури любителів вина («Винний семінар на Рейні»), такі тури проводяться і в Португалії для європейських і американських туристів. Великою популярністю на італійському ринку користуються кулінарні тури. В одних країнах яскраво виражений попит на такі види подорожей, в інших - практично відсутній. Тому тут особливо важливо постійно стежити за кон'юнктурою ринку і намагатися робити такі тури взаємозамінними.
При організації хобі-туру необхідно забезпечити туристам можливість зайнятися улюбленою справою. Якщо це відвідування Олімпійських ігор або спортивних чемпіонатів, то складається певна програма відвідувань змагань. Якщо тур для любителів пива, сиру, то організовуються дегустації, відвідування заводів і фабрик з виробництва даної продукції, плантацій і виноградників, погребів і складів. Словом, все те, що може бути цікаво хобі-туристу [11].
Інші роботи з даної категорії: