ПРОЕКТУВАННЯ ТУРИСТСЬКО РЕКРЕАЦІЙНОГО НАПРЯМУ В ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ID:188863)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. РЕСУРСНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 5
1.1.Характеристика природних чинників розвитку туризму 5
1.2. Характеристика культурно-історичних чинників розвитку туризму. Оцінка їх привабливості 11
1.3.Оцінка потенційної місткості туристських ресурсів 22
РОЗДІЛ ІІ. ІНФРАСТРУКТУРНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 27
2.1. Аналіз розвитку туризму 27
2.2. Дослідження туристичного ринку (споживачів, туроператорів, турагентів, пропозицій) 38
2.3. SWOT – аналіз розвитку туризму 51
РОЗДІЛ ІІІ. СТРАТЕГІЧНЕ БАЧЕННЯ ТА ЦІЛІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 57
3.1. Використання історико-культурних традицій Полтавщини для розвитку пізнавального туризму в Полтавські області 57
3.2. Проектування нового туристичного напрямку 61
3.3. Ефективність від запровадження нового туристського напрямку 73
ВИСНОВКИ 76
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми роботи. На фоні бурхливого розвитку світового туризму закономірно постає питання про роль України на світовому ринку туристичних послуг. Слід зазначити, що вона має всі передумови для інтенсивного розвитку туризму, адже володіє значним туристсько-рекреаційним потенціалом: сприятливими кліматичними умовами, переважно рівнинним ландшафтом, багатством флори і фауни, розвиненою мережею транспортних сполучень, культурно-історичними пам’ятками тощо.
Але, на жаль, на фоні світового туризму, який набирає потужностей фантастично швидкими темпами, Україна виглядає досить скромно. Сьогодні наші громадяни є своєрідними інвесторами зарубіжних країн, що є одним з найболючіших питань всієї туристичної галузі. Безумовно, що причини такого становища треба шукати в складній соціально-економічній ситуації в державі, відсутності ефективної стратегії розвитку цієї галузі як на національному, так і регіональному рівнях.
Туристична галузь – провідна в розвитку Полтавської області. Для розвитку туризму в області є всі можливості. Але через відсутність належної інфраструктури, туристи, які приїжджають на Полтавщину, коштів практично на території області не витрачають, а відтак багатий на історію та видатних людей край залишається практично без туристичних інвестицій. Водночас і полтавці зароблені кошти витрачають переважно не на території області, а на жаль, за її межами. Саме тому дуже актуальним на сьогодні є питання розробки нових цікавих турів, що допоможуть збільшити притік туристів до Полтавського регіону.
Гіпотеза дослідження полягала у припущенні, що спроектований нами пізнавальний тур Полтавщиною буде прибутковим та рентабельним.
Мета випускної кваліфікаційної роботи - дослідження сучасного стану, особливостей та можливостей використання туристичних ресурсів Полтавської області для створення нових рекреаційних напрямів.
Виходячи з мети кваліфікаційної роботи, необхідно вирішити наступні питання:
- розглянути природні чинники розвитку туризму;
- ознайомитися з культурно-історичними чинниками розвитку туризму;
- провести оцінку потенційної місткості туристських ресурсів;
- провести аналіз розвитку туризму;
- провести аналіз розвитку туристичної інфраструктури регіону;
- оцінити сучасний стан та основні показники туристично ринку Полтавщини;
- для виявлення сильних та слабких сторін туристичної галузі Полтавщини провести SWOT – аналіз розвитку туризму в області;
- розглянути можливості запровадження нових видів туризму;
- спроектувати новий пізнавальний тур по області;
- оцінити ефективність від запровадження нового туристичного продукту.
Об’єкт дослідження: пізнавальний туризм рекреаційно-туристичного регіону Полтавської області.
Предмет дослідження: ресурсний потенціал Полтавської області для розвитку пізнавального туризму.
Під час виконання роботи нами було застосовано такі методи наукового дослідження: теоретичні та емпіричні, статистичні, математичні, методи моделювання теоретичні методи аналізу та синтезу.
Наукова новизна полягає в тому, що у роботі спроектовано пізнавальний тур «Різдвяні вечори на хуторі біля Диканьки» та доведено його економічну доцільність.
Практична цінність одержаних результатів полягає у тому, що представлені у роботі матеріал та розроблений тур можуть бути використані туристичними підприємствами для розробки комплексних програм розвитку туризму та для розширення чинних туристичних маршрутів.
Інші роботи з даної категорії: