0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт про проходження виробничої практики в готелі ТОВ «Алфавіто» (ID:207852)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 24
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА СТРУКТУРА ТА ОСНОВНІ СЛУЖБИ……………………………………………………………………..……..5 1.1 Структурні підрозділи, склад та функціональне призначення структурних підрозділів………………………………….……………………………………5 1.2 Структура управління та склад керівних рівнів……………………………..11 РОЗДІЛ 2.АРХІТЕКТУРА, ІНТЕР’ЄР ТА КОНЦЕПТУАЛЬНА НАПРАВЛЕНІСТЬ........................................................................................12 2.1 Принципи організації внутрішнього простору……………………………..12 2.2 Світлова та колірна концепція інтер’єру………………………………….….13 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ…….….14 3.1 Організаційні особливості прийому та розміщення працівниками …….…14 3.2 Процедури заповнення документів при поселенні………………………….17 3.3 Процедура остаточного розрахунку за отримані послуги та виїзд………..19 РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ……...……..20 4.1 Організаційні особливості надання додаткових послуг в готелі…….……..20 4.2 Аналіз індивідуальних та пакетних послуг в готелі……………..……..……21 РОЗДІЛ 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ……………………………..……...22 5.1 Структура закладів харчування готелю………………………………………22 5.2 Аналіз асортименту кулінарної продукції……………………………………23 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….….24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………..………..……….25 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...…..26  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Швидкі темпи зростання і постійне вдосконалення індустрії гостинності добре відомі. Будучи частиною сфери обслуговування в економіці країни, індустрія гостинності являє собою один із секторів економіки, які найбільш швидко розвиваються. Однак далеко не всім підприємствам і навіть цілим компаніям вдається вести справу та, що їм можна позаздрити. Успіх діяльності підприємства багато в чому залежить від ретельно продуманої організаційної структури підприємства, добре розробленого плану дій. Важливе місце в індустрії займає готельний бізнес, широкий і різноманітний характер якого охоплює й елементи пов'язаних із ним секторів індустрії, наприклад харчування, відпочинок і розрізнення. Логічно, що готельний бізнес демонструє більш широку і різноманітну організаційну структуру, ніж інші сектори індустрії. Підприємства індустрії гостинності мають загальні характеристики, які визначають природу індустрії гостинності, а остання формує організаційну структуру підприємства, визначає їх управлінську політику й операції: - Велика кількість підприємств різних розмірів та видів розкидані по країні і світі; - Багато підприємств працюють цілодобово і у всі дні тижня; - Ціни фіксовані і високі, пропозиція також фіксована, але існують сезонні коливання, що залежать від непередбачуваного попиту; - Це індустрія і виробництва й обслуговування; - Існують різні клієнти з різними потребами й очікуваннями; - Обслуговування направлено безпосередньо до клієнта, а пропонований продукт має матеріальну і нематеріальну природу; - Більшість операцій комбіновані, більша частина з них проводитися одночасно; - Потрібен високий рівень координації і часто в дуже стислі строки; - Крім висококваліфікованої праці існує і багато некваліфікованої праці. Сучасний готельний комплекс значно відрізняється від заїжджих дворів минулих століть. І з таким завданням, як надання готельних послуг, в даний час не під силу впоратися одній людині - господарю готелю, оскільки мова йде про обслуговування не одного постояльця, а сотень або навіть тисяч. Зараз послуги готельного сервісу включають в себе не тільки проживання та харчування, але й широкий комплекс послуг зв'язку, транспорту, розваг: прокат автомобілів, паркова , Інтернет - кафе, зони wi-fi, телефонія, факс, пункт замовлення авіа -, залізничних квитків, тренажерні зали , басейни,салон краси, кінотеатри, нічний клуб, більярдна та багато інших. По суті, готельний комплекс - це ціле «закрите місто» зі своєю розвиненою інфраструктурою. І щоб домогтися подібного стану, необхідно мати чітке розуміння того, якими мають бути послуги в готельному бізнесі або послуги готельного сервісу, які правила надання готельних послуг, яка технологія готельного сервісу. Як показує аналіз готельних послуг, важливою конкурентною перевагою готельного комплексу є саме те, чи здатний готель запропонувати повний спектр сервісів і яка якість готельних послуг. Абсолютно на кожному етапі готель бореться за свого клієнта: починаючи з дзвінка (гарячого або холодного, продаж готельних послуг), бронювання номера, укладання договору (договір надання готельних послуг) і закінчуючи супроводом в аеропорт. Конкуренція росте з кожним днем, з'являється безліч нових гравців, спеціалізація яких - надання готельних послуг. Саме тому доводиться постійно моніторити західний і вітчизняний ринок, використовувані методи, інструменти (технологія готельного сервісу), проводити регулярний аналіз готельних послуг, постійно пропонувати споживачеві щось нове, впроваджувати інновації, які б сприяли продажу (продаж готельних послуг як приватним, так і корпоративним клієнтам), удосконалювати правила надання готельних послуг і стежити за їх виконанням і, як варіант, скласти договір надання готельних послуг, демонструюч клієнтоорієнтовану спрямованість готелю. З 9 січня по 22 січня я проходила виробничу практику на ТОВ «КЕРТ» в готелі «ALFAVITO», що знаходиться за адресою м. Київ вул. Предславинська, 35Д. «ALFAVITO» - приватний бізнес-готель, який займає 6 поверхів. Метою практики було оволодіння сучасними технологіями організації готельного обслуговування, методами, формами управління підприємством готельного господарства та його окремими підрозділами, а саме департамент номерного фонду, департамент продажу і маркетингу та департамент прийому та розміщення. Завдання практики: - удосконалення вмінь самостійно здійснювати пошук потрібної інформації про стан роботи підприємства на ринку, аналізувати її, виявляти основні чинники, що обумовлюють фактичний стан діяльності підприємства, розкривати основні тенденції його розвитку. -вивчати організаційні та логістичні процеси на підприємстві, пояснювати їх, пропонувати науково обґрунтовані висновки та пропозиції щодо удосконалення окремих процесів або їх взаємодії. -формування знань і умінь щодо реалізації технологічних та управлінських процесів, для забезпечення ефективного виробництва і споживання готельних послуг відповідно до міжнародних стандартів якості та гостинності; -ознайомлення з нормативними документами та технологічними стандартами послуг проживання та харчування на даному підприємстві, а також системою контролю за дотриманням якості послуг.