0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентна стратегія підприємства (ID:223531)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 74
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………... РОЗДІЛ I. Теоретико-методологічні основи формування стратегії конкурентоспроможності туристичних підприємств в умовах конкурентного ринку…….. …………………………………………………… 1.1 Сутність та види конкурентних стратегій туристичних підприємств, їх характеристика……………………………………………………... 1.2. Методика формування конкурентної стратегії туристичних підприємств…………………………………………………………… РОЗДІЛ II. Дослідження конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Альянс М», м. Київ та факторів, що її обумовлюють...….............................................................................................. 2.1. Дослідження внутрішнього стану туристичного підприємства та конкурентних переваг і недоліків за основними напрямами господарської діяльності……………………………………………………... 2.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності туристичного агентства та факторів, що на нього впливають……………………………………………... РОЗДІЛ III. Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного агентства «Альянс М», м. Київ……...……………… 3.1. Вибір конкурентної стратегії туристичного підприємства та обґрунтування потенційних можливостей щодо її забезпечення…………. 3.2. Основні напрями розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства та оцінка її ефективності……….. ВИСНОВКИ ……………………..………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ….……………………....................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Функціонування вітчизняних підприємств в ринкових умовах господарювання потребує розробки реальних та надійних планів майбутнього розвитку з урахуванням ситуації, що склалася, визначення перспектив на основі альтернатив розвитку, орієнтації передусім на ринкові та фінансово-економічні перспективи діяльності, зокрема, на обсяги реалізації послуги та доходи, прибуток, рентабельність капіталовкладень, ефективність господарювання тощо. Таким чином, стратегічне планування набуває важливого значення в системі господарської діяльності підприємства. Сьогодні розвиток підприємницької діяльності вимагає розробки і реалізації стратегічних програм, зорієнтованих на адаптацію фірм до ринкових умов господарювання, на підвищення конкурентоспроможності підприємств. На основі стратегічного передбачення також повинна базуватися діяльність й туристичного підприємства. За допомогою стратегічного планування розробляється політика діяльності туристичного підприємства, яка забезпечує його життєздатність, розвиток та конкурентоспроможність. Конкурентоспроможність є одним із вагомих показників стану туристичного підприємства як господарюючої системи. Конкурентоспроможність визначає перспективи подальшого розвитку туристичного підприємства, можливість досягнення стратегічних цілей та завдань. Підтримування або підвищення конкурентоспроможності може розглядатися і як одна з функціональних стратегічних цілей (завдань) туристичного підприємства. Вищенаведене обумовлює необхідність теоретичного і практичного дослідження існуючих методик, а також вирішення проблемних питань щодо розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Слід сказати, що проблему оцінки конкурентоспроможності туристичного підприємства, розробки стратегії її підвищення вже давно досліджують вітчизняні та зарубіжні фахівці. На теренах України різними аспектами даної проблеми займалися В.Ф. Кифяк, І.П.Гаврилишин, С.П.Кузик, Т.І.Ткаченко, С.П.Гаврилюк та багато інших вчених. Однак дана проблема розглядалася стосовно підприємств промисловості та торгівлі. Що стосується туристичної сфери, то вона мало досліджена. Це і визначає актуальність теми курсової роботи “Конкурентна стратегія підприємства туристичного бізнесу”. Виходячи з цього, метою роботи є дослідження теоретико-методологічних основ оцінки конкурентоспроможності діючого туристичного підприємства, а також розробка стратегії підвищення його конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг. Відповідно до мети дослідження в роботі були поставленні наступні завдання: 1. З’ясувати сутність, розглянути види конкурентних стратегій туристичних підприємств та дати їх характеристику. 2. Дослідити діючу конкурентну стратегію туристичного підприємства. 3. Проаналізувати рівень конкурентоспроможності досліджуваного туроператора. 4. Обґрунтувати основні умови забезпечення конкурентоспроможності туристичного підприємства та шляхи її підвищення. 5. Розробити стратегію конкурентоспроможності туристичного підприємства. Об’єктом дослідження курсової роботи процес формування стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методологічні підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ “Альянс М”, м. Києва в сучасних умовах господарювання. Практичне значення роботи полягає в узагальненні підходів вітчизняних та зарубіжних дослідників до проблеми оцінки конкурентоспроможності туристичного підприємства та уточнення методики її оцінки, розробці конкретних заходів щодо формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності туристичної фірми „Альянс М”. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.