0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в ресторані при готелі (ID:235501)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 43
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ В РЕСТОРАНІ 1.1. Обслуговування відвідувачів у торговому залі 1.2. Обслуговування бенкетів і прийомів 1.3. Особливості обслуговування відвідувачів інших країн світу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ В РЕСТОРАНІ «ГАЛЕРЕЯ» ГОТЕЛЮ «ПОДОЛ ПЛАЗА» 2.1. Організаційно-економічна характеристика ресторану 2.2. Аналіз процесу обслуговування споживачів офіціантами в ресторані РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ В РЕСТОРАНІ «ГАЛЕРЕЯ» ГОТЕЛЮ «ПОДОЛ ПЛАЗА» 3.1. Критерії та показники сформованості професійності офіціантів 3.2. Удосконалення обслуговування споживачів офіціантами в ресторані ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04