0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система іноваційного менеджменту суб’єкта готельного або ресторанного бізнесу (ID:236282)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 48
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ МЕНЕДЖМЕНТУ 1.1. Сутність інноваційного менеджменту 1.2. Види інновацій в готельному бізнесі РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ» 2.1. Економічна характеристика готелю 2.2. Види інновацій в готелі РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «ІНТЕРКОНТИНЕНТАЛЬ» 3.1. Інноваційна складова в обслуговуванні 3.2. Оцінка результатів інноваційного менеджменту ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04