0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ (ID:261712)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 102
Рік виконання: 2018
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ…………………….6 1.1. Стан вивчення теми та її науково-теоретичні основи……………………….6 1.2. Теоретико-методологічне обґрунтування дослідження глобальної інформатизації туристичного бізнесу……………………………………………17 РОЗДІЛ 2. ГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ……………………………………………………..28 2.1. Міжнародні інституції з регулювання сфери інформатизації туристичних послуг………………………………………………………………………………28 2.2. Глобальний ринок туристичних послуг: тенденції та структурні зміни….38 2.3. Розвиток інформаційних послуг у міжнародному туризмі………………..49 РОЗДІЛ 3. НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ……………………………………………………..60 3.1. Управління розвитком інформаційних послуг у міжнародному туризмі...60 3.2. Принципи формування національної стратегії туристичного бізнесу в Україні……………………………………………………………………………..71 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...90
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Загальна інформатизація усіх сфер життя протягом останнього десятиліття вплинула на розширення сегментів ринку туристичних послуг і активізацію туристичного бізнесу. Зміна технологій та інформатизація суспільства позитивно позначились на розвитку економіки туризму, що обумовлює необхідність глибокого вивчення та науково-теоретичного обґрунтування сучасних тенденцій глобального ринку туристичних послуг. Визначальними ознаками міжнародного туристичного бізнесу є не лише використання інформаційних технологій, а й інтеграція різних видів послуг і виробництв, які прямо чи опосередковано формують глобальні ресурси туристичних послуг.... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 1.1. Стан вивчення теми та її науково-теоретичні основи. Глобалізація основних господарських зв’язків і процесів зумовлює посилення конкуренції між країнами, регіонами та суб’єктами міжнародних ринків. Відбувається процес перетворення світу, зокрема, зміна технологічних і економічних засобів виробництва та світогляду людей. В економіці глобалізація проявляється передусім у тому, що збільшується абсолютний і відносний рівень світової торгівлі товарами й послугами, а також пересування капіталу й робочої сили; відбувається злиття ринків, організацій і виробничих ланцюжків; економічні мережі держав стають усе більш прозорими. Глобалізаційні процеси та їх наслідки повною мірою притаманні для всіх царин світової економіки, і туристична галузь не є виключенням. Глобалізація стала одним із таких основних трендів у міжнародному туризмі, які супроводжуються концентрацією частки ринку і впливу в руках великих компаній. Процеси глобалізації на туристичному ринку характеризуються....