0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація здійснення туристичної діяльності в Україні (ID:26788)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 78
Рік виконання: 2005
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Нормативно-правова база здійснення підприємницької діяльності в туристичній галузі україни 1.1. Туристичне підприємство та його види 1.2. Порядок реєстрації туристичного підприємства 1.3. Умови провадження підприємницької діяльності в сфері туризму 2. Організація діяльності туристичного підприємства 2.1. Дослідження маркетинового середовища туристичного підприємства 2.2. Маркетингові дослідження туристичного ринку 2.3. Блок товарно-збутових стратегій туристичного підприємства 2.4. Розробка та впровадження нового туристичного продукту 3. Перспективні напрямки розвитку туристичного підприємства “нитка аріадни” 3.1. Загальна характеристика тов “нитка аріадни” 3.2. Вибір стратегії розвитку туристичного підприємства “нитка аріадни” 3.3. Аналіз ефективності впровадження туру “екстремальні карпати” Висновки та пропозиції Список використаної літератури До питання заснування нової туристичної фірми та виведення її на ринок в сучасних умовах необхідно заснувати комплексний підхід. Для успішного функціонування підприємства необхідно вирішити комплекс питань. Так, першим з них є аналіз нормативно-правової бази, що регулює здійснення підприємницької діяльності в туристичній галузі України. На це у підприємства (якщо воно не володіє значними людськими та матеріальними ресурсами) піде чимало часу та зусиль, адже потрібно опрацювати, що найменше 10 Законів України, 7 Постанов Кабінету Міністрів та багато інших нормативно-правових актів. Після чого потрібно підготувати пакет необхідної документації для заснування підприємства та отримання ним права (ліцензії) займатися туристичною діяльністю. Але це все є доцільним лише в тому разі, якщо перед підприємством поставлено конкретну мету та визначено шляхи її досягнення. Останнім часом український ринок туристичних послуг швидко розвивається. Зростає кількість туристичних організацій внаслідок чого зростає конкуренція, змінюються запити клієнтів, попит і пропозиція. Всі туристичні підприємства прагнуть передбачити. І від того на скільки вдало вони будуть це робити багато в чому залежить ефективність їхньої діяльності. Адже, всі успішні компанії при присвячують себе одній меті: розумінню та задоволенню потреб споживача на цільових ринках, що чітко визначені. Вони розуміють, що тільки такий підхід дозволить отримати бажану долю ринку та прибуток. Отже, компанія повинна знайти свій стиль роботи, що найбільш повно враховує специфіку умов, можливостей цілей та ресурсів. Тому перед заснуванням компанії необхідно провести дослідження ринку, щоб визначити доцільність заснування компанії, її основні цілі та напрямки діяльності. Так, проаналізувавши власні можливості та специфіку туристичного ринку України, ТОВ “Нитка Аріадни” дійшло висновку, що сконцентрувати свою увагу на спеціалізованих турах, яким на даному етапі туристичного ринку України, ще не приділено достатньо уваги. Було прийнято рішення про створення туру, який би став основним продуктом товариства та його обличчям. Цей тур повинен відповідати наступним вимогам: 1. Він повинен бути спеціалізованим. 2. Це повинен бути комбінований тур з використанням декількох видів спеціалізованого туризму. 3. Бажано щоб він був розрахований на періоди, коли конкуренти не є дуже активними на ринку. 4. Маршрут повинен бути побудований так, щоб під час його проходження не завдавалося шкоди навколишньому середовищу. 5. Необхідно обґрунтувати економічну доцільність даного туру. Враховуючи всі ці вимоги, було розроблено тур “Екстремальні Карпати”. Для фінансування його розробки, оснащення та впровадження на ринок було взято кредит (11000 грн.). Але більшу частину капіталовкладень товариство здійснило за власний рахунок (19130 грн.). Оскільки цей тур був унікальним для українського ринку туристичних послуг ТОВ “Нитка Аріадни” в питанні ціноутворення зупинилося на стратегії зняття вершків. Протягом першого сезону функціонування туру, з 10 квітня – 22 травня 2001 року, товариство обслужило 120 туристів, що дало змогу перевиконати план на 33 %, повністю повернути та сплатити відсотки за кредит протягом двох місяців. Проаналізувавши ці дані керівництво прийняло низку рішень, які повинні збільшити прибутки та рівень рентабельності в наступному році. Цього планується досягти за рахунок збільшення продаж на 20 путівок та виходу на новий, привабливий ринок (російський) із більш високими цінами, а також покращити якість обслуговування. Це дасть змогу: 1. Підвищення якості продукції. 2. Збільшення об’ємів продаж на 20 путівок. 3. Збільшення прибутковості половини (70) путівок за рахунок пошуку більш вигідних ринків збуту. 4. Збільшення балансового прибутку та чистого прибутку за рахунок збільшення об‘ємів продажу на 2903,2 грн. та 2034 грн. відповідно, а також за рахунок пошуку нових ринків збуту на 4077,5 грн. та 2378,6 грн. відповідно. Загалом це збільшить балансовий прибуток на 6980,7 грн. та чистий прибуток на 4412,6 грн. 5. Вихід на новий ринок. Отже, автор дійшов висновку, що для підприємства, яке має мало досвіду роботи на туристичному ринку, обмежені фінансові можливості для ефективної діяльності необхідно приймати нетрадиційні рішення. Так, ТОВ “Нитка Аріадни”, за рахунок прийнятого рішення популяризувати екстремальні види туризму та сконцентрувати основну увагу на спеціалізованих видах туризму, знайшло свою нішу на ринку, що дало змогу протягом перших двох місяців діяльності скласти основу його подальшого розвитку Перелік графічного матеріалу Малюнок 1.1. Класифікація туристичних підприємств за функціональним принципом Малюнок 2.1. Чинники макросередовища маркетингу туристичного підприємства Класифікація ринку за видами і формам туризму Малюнок 2.3. Етапи дослідження кон'юнктури туристичного ринку Оцінка конкурентноздатності підприємства за показником частки ринку Таблиця 2.2. Структура пасивів ТОВ “Нитка Аріадни” Таблиця 3.2. Аналіз рівня виконання плану балансового та чистого прибутку Таблиця 3.3. Малюнок 3.1. Блок – схема підрахунку резервів збільшення прибутку від реалізації продукції.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову