Зміст
Вступ
Розділ 1 організація процесів виробництва послуг
Харчування в підприємствах ресторанної галузі
1.1. Сутність та значення послуг харчування при організації обслуговування туристів
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування
1.3. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах
1.4. Умови організації обслуговування туристів в барах в готелях та туристичних комплексах
Розділ 2 організація надання послуг харчування в туристичному комплексі "росава"
2.1. Загальна характеристика туристичного комплексу "Росава"
2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі "Росава"
2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу "Росава"
Розділ 3 удосконалення процесів надання послуг
Харчування в туристичному комплексі "росава"
Висновки
Список літератури
Необхідно відзначити, що за прогнозами фахівців, в третьому тисячолітті ріст туристичної індустрії буде необоротний. Туризм, як галузь світової економіки збереже швидкі темпи розвитку. І це цілком зрозуміло, особливо з огляду на той факт, що на даному етапі свого розвитку людське суспільство трансформувалося із суспільства продуктивності і добробуту в «суспільство вільного часу», тому подорожі і туризм для величезної кількості жителів нашої планети стали категоріями важливими. Незамінними і невід'ємними від самих необхідних умов життя.
У цілому ж, на думку фахівців, світова індустрія туризму входить у період постійного збільшування обсягу подорожей, що підсилюється конкуренцією серед регіонів і країн перебування. При цьому Європа залишиться найважливішим і популярним регіоном, що залучає туристів і мандрівників. Південно-Східна Азія і Тихоокеанський регіон обійдуть американський континент і займуть друге місце. Україна також займе своє місце в індустрії міжнародного туризму, а саме до 2020 року буде поступатися по своїй популярності серед туристів і мандрівників лише Франції, Іспанії, Великобританії й Італії.
Досліджуючи проблему організації надання послуг харчування туристам на підприємствах громадського харчування України були проаналізовані основні аспекти в діяльності підприємств громадського харчування при готелях та туристичних комплексах. У першому розділі дослідницької роботи розкривається сутність та значення підприємств ресторанної індустрії та їх вплив на розвиток туристської галузі на Україні, розкривається сутність діяльності цих підприємств, характеризуються окремі види підприємств громадського харчування діючі при туристичних комплексах та готелях готелях. Зокрема дається загальна характеристика підприємств громадського харчування згідно ГОСТу 30389-95. Також докладно розповідається про організацію роботи барів та буфетів в туристичних комплексах та готелях. Далі у першому розділі приводиться характеристика виробничої діяльності та правила планування товарообігу на підприємствах ресторанного господарства.
У другому розділі наводиться характеристика ресторану туристичного комплексу “Росава”. Організація харчування у готелях – дуже важливий чинник обслуговування відвідувачів готелю, що впливає на кількість відвідувачів та завантаження готелю. Підприємства ресторанного господарства в готелях сприяють залученню додаткових доходів готелю. Дуже важливо правильно організувати діяльність ресторану у туристичному комплексі, щоб відвідувачам було затишно і комфортно, і щоб їм знову і знову хотілося прийти і відпочити саме в цьому ресторані.