Зміст
Вступ
1. Загальна характеристика засобів розміщення
1.1. Сучасні тенденції розвитку засобів розміщення
1.2. Головні критерії класифікації засобів розміщення
1.3. Класифікація готельних номерів
2. Готельна послуга – складова туристичних послуг
2.1. Особливості готельних послуг
2.2. Концепція уніфікованих технологій готельних послуг
2.3. Організація бронювання готельних послуг
2.4. Організація розміщення споживачів готельних послуг
2.5. Організація виїзду відвідувачів з готелю
Висновки
Список літератури
Готель є складовою частиною індустрії гостинності, що у свою чергу відноситься до більш великої індустрії - туризму.
Готель може бути визначеним як комерційне підприємство, основною задачею якого є надання споживачам основних готельних послуг розміщення та додаткових послуг, основу, яких складають послуги харчування, а також надання в оренду конференц-залів та інше. Класифікувати готелі досить складно через їхню велику розмаїтість. Але кілька основних класифікаційних ознак все-таки існує. При створенні готелю одним з найбільш важливих питань є “хто буде проживати в ньому? Для кого він призначений?” Тобто необхідно визначити цільовий ринок. У число самих поширених готелів за цією ознакою звичайно включають: комерційні, готелі при аеропортах, готель-люкс, готелі-курорти, пришляхові, казино, постоялі двори (Bed and Breakfast hotel). У залежності від типу готелів формується і наступна ознака.
Ще одним класифікаційним ознакою є рівень і кількість пропонованих послуг. Відповідно до цієї ознаки готелю бувають що пропонують: Вищий рівень послуг - готелі розраховані на прийом гостей, що представляють вищі політичні, управлінські кола, знаменитостей, добре забезпечених людей.
• Середній рівень послуг - такі готелі розраховані на найбільший сегмент подорожуючих. Найчастіше вони мають від 150 до 200 номерів.
Обмежений рівень послуг - призначені для прийому осіб з невеликим статком. Нерідко такі готелі можна зустріти в невеликих селищах, у великих автострад. Основна задача і послуга - “ надати дах над головою.” Готелі можуть функціонувати як незалежні комерційні підприємства або входити в готельні ланцюги, що надають їм визначені переваги.
Підприємницька діяльність в області розміщення різноманітна. Кожен рік засоби масової інформації приносять повідомлення про нові форми діяльності в цій сфері обслуговування. Сьогодні мандрівник має справу з великим різноманіттям форм та видів підприємств розміщення, від розкішних готелів і готелів економічного розряду (класу) до мотелів та кемпінгів. При цьому кожен може знайти для себе те, що йому по душі та по грошам. В основі всіх форм обслуговування в сфері розміщення лежить пропонування нічлігу. Велике різноманіття підприємств, а також періодична поява їх нових видів робить будь-яку систематизацію умовною.
В сфері послуг, в даному випадку готельній індустрії, дуже важливою стороною організації надання готельних послуг є культура поведінки персоналу і етика ділового спілкування. Тому керівництво готелю повинно приділяти цьому велику увагу.
Говорячи про культуру поведінки робітників сфери готельного бізнесу, ми виділяємо дві сторони: контакти з клієнтами і контакти з персоналом, які мають на увазі в першу чергу організацію проживання і саме головне – спілкування з клієнтом.