0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

виробнича практика 5 курсу (в Туреччинні) (ID:271580)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 48
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА УПРАВЛІНСЬКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА – ОБ'ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………..5 1.1 Загальна характеристика підприємства…………………………………………5 1.2Вигідність місця розташування туристичної організації…………………………..............................................................................6 1.3 Основні господарські зв`язки підприємства……………………………………7 РОЗДІЛ ІI. ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………………………9 2.1Аналіз структури доходів, витрат, прибутку та рентабельності…………………..................................................................................9 2.2 Кількісна оцінка впливу факторів на розмір прибутку від операційної діяльності підприємства……………………………………………………………12 2.3 Поточні витрати господарської діяльності та собівартість продукції підприємства………………………………………………………………………...14 2.4 Склад необоротних активів підприємства…………………………………….18 2.5Обсяг і структура інвестицій підприємства за звітній період……………………...........................................................................................21 2.6 Ефективність проекту в цілому………………………………………………..23 2.7 Активи підприємства, їх розмір за звітній період…………………………….26 2.8Капітал підприємства та його розмір за звітній період………………………………………………………………………………...28 2.9 Фінансова стійкість підприємства……………………………………………..29 РОЗДІЛ III. ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ……………………………………………………………….32 3.1Оцінка типу управління вищого керівництва підприємства………………………………………………………………………...32 3.2Оцінка основних елементів внутрішнього середовища підприємства………………………………………………………………………...33 3.3 Оцінка ступеня та характеру впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства…………………………………………………………..34 3.4 Визначення основних конкурентів підприємства…………………………….39 3.5 Визначення видів стратегій ……………………………………………………42 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………...48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА УПРАВЛІНСЬКА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА – ОБ'ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1 Загальна характеристика підприємства Peninsula tours - широко відома компанія, що динамічно розвивається c багатим туроператорської досвідом, згуртованим професійним колективом і надійними партнерами. Вона заснована в 1988 році, є повністю ліцензованою, яка спеціалізується на в'їзних та виїзних поїздках в Туреччині. Сьогодні Peninsula tours по праву вважається провідною туроператорської компанією в Туреччині. За результатами різних рейтингів компанія входить в п'ятірку лідерів турецького ринку, які відправляють російських туристів в Таїланд, В'єтнам, Домінікану і Іспанію. Більше 10 тис. об'єктів розміщень по всьому світу: гарантована готельна база, прямі контракти з провідними готельними ланцюжками. Сучасний трансферний автопарк, обладнаний кондиціонерами, індивідуальними екранами і бездротовою мережею wi-fi. Професійна команда зі справжніх фанатів туризму і професіоналів високого рівня. Якісний конкурентноздатний продукт, який відповідає сучасним стандартам міжнародного туристичного ринку. Спеціалізація нашої компанії - надання клієнтам всіх запитуваних послуг, пов'язаних з відпочинком і подорожжю в Таїланді, Іспанії, ОАЕ, Греції, Марокко, Індії, В'єтнамі, Чехії, Андоррі, Домініканській Республіці, Мексиці, Болгарії, Кіпрі, Чорногорії, Грузії, Мальті, Кубі, Тунісі, Йорданії, Росії, Італії, Шрі-Ланці, Ізраїлі. Протягом 20 років компанія пропонує ринку якісний турпродукт за прийнятну вартість. Пул ексклюзивних контрактів з провідними готелями світу і плідну співпрацю з авіакомпаніями закономірно тягне за собою кращі ціни на ринку. 1.2 Вигідність місця розташування туристичної організації Головний офіс компанії Peninsula tours розташований у центрі Анталії біля головної дороги, тому місце розташування офісу компанії вигідне, також по регіонам є реклами з адресою фірми та вигідними пропозиціями [12]. Сама офісна будівля компанії виглядає ззовні охайно та сучасно з великою вивіскою, на якій назва компанії, в середині офіс охайний та завжди зустрічає привітна дівчина на ресепшн (рис.1.1). Офіс має 3 великі кімнати, які поділені на окремі робочі зони. У головному офісі підприємства існують такі дирекції і відділи: 1. Генеральний директор 2. Виконавчий директор 3. Замісник директора 4. Дирекція по персоналу 5. Юридичний відділ 6. Головна бухгалтерія; 7. Відділ гідів-перекладачів. Рисунок 1.1 - Зовнішній вигляд приміщення