Звіт з виробничої практики (ID:322090)
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… 3
РОЗДІЛ 1 ОФОРМЛЕННЯ НА ПРАКТИКУ, ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ІНСТРУКТАЖ З ОХОРОНИ ПРАЦІ 6
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства ……………… 6
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства …………. 7
1.3. Порядок проведення інструктажу з техніки безпеки ……………... 10
РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ФОП ПІСАРЕВСЬКИЙ Ю. М. …… 13
2.1. Функціональне призначення екскурсій та їх класифікація …...… 13
2.2. Технологія підготовки та проведеня екскурсій …………………… 14
РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ ……………………....... 20
3.1. Класифікація закладів харчування …………………..…………….. 20
3.2. Класи обслуговування туристів та види харчування ……………… 23
3.3. Загальні вимоги до підприємств харчування в туризмі ………….. 25
РОЗДІЛ 4 ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ТУРИСТІВ ……...…...……… 27
4.1. Законодавчі нормативні документи зі страхування ……………… 27
4.2. Порядок укладення договору страхування та страхові ризики …. 29
РОЗДІЛ 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ НА ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ФОП ПІСАРЕВСЬКИЙ Ю. М ………………………………..32
5.1. Види транспортних послуг, які надаються туристичними підприємствами ……………………………………………………………. 32
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ……………... 36
ДОДАТКИ …………………………………………………………………….. 38
Зразок роботи
Практика для студентів є невід׳ємним елементом навчального процесу. Адже теоретичні знання обов’язково потрібно закріпити практичними заняттями. Успішна діяльність і динамічний розвиток кожної організації, незалежно від її форми власності та галузевої належності залежить від ефективної системи менеджменту. Не являються винятком і підприємства туристичної галузі, яка є пріоритетною складовою економіки Черкащини. Немає потреби доводити, що для ефективної роботи всієї організації надзвичайно важливим є визначення та врахування усіх факторів зовнішнього і внутрішнього середовища її діяльності. З іншого боку, на діяльності фірми великий вплив справляє наявна в ній організаційна культура. Дослідження цих двох факторів у їхньому взаємозв’язку дозволяє прийняти такі управлінські рішення, які б сприяли підвищенню ефективності діяльності підприємства. Саме цю мету і переслідує виробнича практика, що дозволяє використати вже набуті теоретичні знання для прийняття виважених рішень менеджеру у всіх сферах діяльності організації.
Якщо на першому курсі студенти проходять виключно навчальну (пізнавальну) практику, на другому – технологічну практику, то на третьому курсі це виробнича практика. Я проходила виробничу практику з 14.06.2010р. по 19.07.2010р. на підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М., що являється туристичним агентством.
Керівником практики від підприємства є Пісаревський Юрій Михайлович. Керівником практики від університету є Сушко Наталія Валеріївна.
Метою практики було ґрунтовне засвоєння теоретичних знань, отриманих під час вивчення таких дисциплін як «Організація транспортних послуг», «Організація екскурсійних послуг», «Страхування», «Організація послуг харчування».
Об’єкт дослідження – туристичне підприємство ФОП Пісаревський Ю.М.
Предмет дослідження – організація роботи туристичного підприємства ФОП Пісаревський Ю. М.
Після проходження практики потрібно написати звіт про факт проходження цієї практики. Отже, завдання практики:
- дати загальну характеристику підприємству, що являється базою практики;
- охарактеризувати екскурсійну діяльність на туристичному підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М.;
- проаналізувати організацію послуг харчування;
- проаналізувати організацію страхування туристів;
- охарактеризувати організацію транспортних послуг на туристичному підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М.
Така побудова звіту дозволить виявити конкурентні переваги турагенції (на які потрібно звернути особливу увагу і розвинути) та її слабкі сторони (які потребують виправлення та доопрацювання), проаналізувати наявний стан організаційної культури на підприємстві та дати певні рекомендації щодо його покращення, виявити характерні для України національні особливості та можливості переваги у конкурентній боротьбі, що пов’язані із ними і, в результаті, підвищити ефективність діяльності фірми загалом.
Інші роботи з даної категорії: