0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з виробничої практики (ID:322090)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 41
Рік виконання: 2010
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1 ОФОРМЛЕННЯ НА ПРАКТИКУ, ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ІНСТРУКТАЖ З ОХОРОНИ ПРАЦІ 6 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства ……………… 6 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства …………. 7 1.3. Порядок проведення інструктажу з техніки безпеки ……………... 10 РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ФОП ПІСАРЕВСЬКИЙ Ю. М. …… 13 2.1. Функціональне призначення екскурсій та їх класифікація …...… 13 2.2. Технологія підготовки та проведеня екскурсій …………………… 14 РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ ……………………....... 20 3.1. Класифікація закладів харчування …………………..…………….. 20 3.2. Класи обслуговування туристів та види харчування ……………… 23 3.3. Загальні вимоги до підприємств харчування в туризмі ………….. 25 РОЗДІЛ 4 ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ТУРИСТІВ ……...…...……… 27 4.1. Законодавчі нормативні документи зі страхування ……………… 27 4.2. Порядок укладення договору страхування та страхові ризики …. 29 РОЗДІЛ 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ НА ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ФОП ПІСАРЕВСЬКИЙ Ю. М ………………………………..32 5.1. Види транспортних послуг, які надаються туристичними підприємствами ……………………………………………………………. 32 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ……………... 36 ДОДАТКИ …………………………………………………………………….. 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практика для студентів є невід׳ємним елементом навчального процесу. Адже теоретичні знання обов’язково потрібно закріпити практичними заняттями. Успішна діяльність і динамічний розвиток кожної організації, незалежно від її форми власності та галузевої належності залежить від ефективної системи менеджменту. Не являються винятком і підприємства туристичної галузі, яка є пріоритетною складовою економіки Черкащини. Немає потреби доводити, що для ефективної роботи всієї організації надзвичайно важливим є визначення та врахування усіх факторів зовнішнього і внутрішнього середовища її діяльності. З іншого боку, на діяльності фірми великий вплив справляє наявна в ній організаційна культура. Дослідження цих двох факторів у їхньому взаємозв’язку дозволяє прийняти такі управлінські рішення, які б сприяли підвищенню ефективності діяльності підприємства. Саме цю мету і переслідує виробнича практика, що дозволяє використати вже набуті теоретичні знання для прийняття виважених рішень менеджеру у всіх сферах діяльності організації. Якщо на першому курсі студенти проходять виключно навчальну (пізнавальну) практику, на другому – технологічну практику, то на третьому курсі це виробнича практика. Я проходила виробничу практику з 14.06.2010р. по 19.07.2010р. на підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М., що являється туристичним агентством. Керівником практики від підприємства є Пісаревський Юрій Михайлович. Керівником практики від університету є Сушко Наталія Валеріївна. Метою практики було ґрунтовне засвоєння теоретичних знань, отриманих під час вивчення таких дисциплін як «Організація транспортних послуг», «Організація екскурсійних послуг», «Страхування», «Організація послуг харчування». Об’єкт дослідження – туристичне підприємство ФОП Пісаревський Ю.М. Предмет дослідження – організація роботи туристичного підприємства ФОП Пісаревський Ю. М. Після проходження практики потрібно написати звіт про факт проходження цієї практики. Отже, завдання практики: - дати загальну характеристику підприємству, що являється базою практики; - охарактеризувати екскурсійну діяльність на туристичному підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М.; - проаналізувати організацію послуг харчування; - проаналізувати організацію страхування туристів; - охарактеризувати організацію транспортних послуг на туристичному підприємстві ФОП Пісаревський Ю. М. Така побудова звіту дозволить виявити конкурентні переваги турагенції (на які потрібно звернути особливу увагу і розвинути) та її слабкі сторони (які потребують виправлення та доопрацювання), проаналізувати наявний стан організаційної культури на підприємстві та дати певні рекомендації щодо його покращення, виявити характерні для України національні особливості та можливості переваги у конкурентній боротьбі, що пов’язані із ними і, в результаті, підвищити ефективність діяльності фірми загалом.