FASHION-ТУРИЗМ В УКРАЇНІ (ID:373628)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….2
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ FASHION-ТУРИЗМУ ………………………………………………………..………………..4
1.1 Поняття fashion-туризму та види fashion-поїздок. ……..…..4
1.2 Умови та фактории розвитку fashion-індустрії……………. 7
1.3. Методи дослідження fashion-туризму………………..…….11
Висновки до 1 розділу …………………………………………...13
РОЗДІЛ II. РЕСУРСИ ТА ІНФРАСТРУКТУРА FASHION-ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ..14
2.1. Провідні модні бренди України ……………………………...14
2.2. Події fashion-індустрії в Україні ……………………………..22
2.3. Музей історії моди ……………………………………………28
2.4. Проблеми та перспективи розвитку fashion-індустрії в Україні………....…………………………………………………....29
Висновки до 2 розділу……………………………………………. 33
РОЗДІЛ III. Розробка проекту fashion-туру «Fashion Kiev»……………....34
3.1. Специфіка організації fashion-турів………………………….34
3.2. Маркетингові аспекти розробки fashion-туру
«Fashion Kiev»...........................................................................36
3.3. Проект туру «Fashion Kiev»………………………………….38
3.3.1 Калькуляція вартості туру………………………………….40
3.4. Просування fashion-туру «Fashion Kiev» на ринку……….40
Висновки до 3 розділу……………………………………………..43
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….….46
ДОДАТКИ………………………………………………………………….……50
Зразок роботи
Мета: дослідження сучасного стану та перспектив розвитку fashion-туризму в Україні ; створення проекту власного інноваційного турпродукту.
Відповідно до мети було визначено наступні завдання:
1. розглянути історію виникнення та розвитку явища «модний туризм»
2. проаналізувати умови та фактори розвитку «модного туризму»;
3. охарактеризувати сучасний стан та особливості функціонування фешн-індустрії України;
4. з’ясувати особливості функціонування та географію вітчизняних модних брендів;
5. проаналізувати проблеми та перспективи розвитку фешн-індустрії в Україні;
6. описати особливості організації фешн-турів;
7. створення власного інноваційного турпродукту «Fashion Kiev» з подальшою його реалізацією, на основі вивчення методики підготовки, опанування, збуту туру.
Об’єкт дослідження – fashion-туризм у Україні.
Предмет дослідження - історія, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії fashion-туризму в Україні.
В курсовій роботі застосовувались наступні методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, абстракція - для уточнення сутності й змісту понять «фешн-туризм», «мода», для визначення теоретичних напрямків аналізу фешн-туризму; описовий метод використовувався для характеристики провідних модних брендів світу; узагальнення – для формування об’єктивного уявлення про фешн-тури та тижні моди; метод порівняння – для характеристики «модних міст» в Україні в історичному розрізі та дослідження ринку туристичних послуг, з метою виявлення схожих турпродуктів.
Наукова новизна. Досліджено стан фешн-індустрії в Україні з точки зору сьогодення.
Практичне значення одержаних результатів.
Результати дослідження можуть бути використані під час вивчення фешн-туризму як нового виду туризма з огляду на брак літератури з цієї теми. Розроблено цілком інноваційний турпродукт. Положення курсової роботи можуть використовуватись як матеріал для характеристики загального розвитку фешн-туризму та фешн-індустрії в Україні.
Структура курсової роботи складається зі вступу та трьох розділів, що в свою чергу поділяються на підрозділи залежно від тем, які розкриваються , висновку, списку використаних джерел, додатків та графічних матеріалів.
Інші роботи з даної категорії: