0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

FASHION-ТУРИЗМ В УКРАЇНІ (ID:373628)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 55
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….2 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ FASHION-ТУРИЗМУ ………………………………………………………..………………..4 1.1 Поняття fashion-туризму та види fashion-поїздок. ……..…..4 1.2 Умови та фактории розвитку fashion-індустрії……………. 7 1.3. Методи дослідження fashion-туризму………………..…….11 Висновки до 1 розділу …………………………………………...13 РОЗДІЛ II. РЕСУРСИ ТА ІНФРАСТРУКТУРА FASHION-ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ..14 2.1. Провідні модні бренди України ……………………………...14 2.2. Події fashion-індустрії в Україні ……………………………..22 2.3. Музей історії моди ……………………………………………28 2.4. Проблеми та перспективи розвитку fashion-індустрії в Україні………....…………………………………………………....29 Висновки до 2 розділу……………………………………………. 33 РОЗДІЛ III. Розробка проекту fashion-туру «Fashion Kiev»……………....34 3.1. Специфіка організації fashion-турів………………………….34 3.2. Маркетингові аспекти розробки fashion-туру «Fashion Kiev»...........................................................................36 3.3. Проект туру «Fashion Kiev»………………………………….38 3.3.1 Калькуляція вартості туру………………………………….40 3.4. Просування fashion-туру «Fashion Kiev» на ринку……….40 Висновки до 3 розділу……………………………………………..43 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….….46 ДОДАТКИ………………………………………………………………….……50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета: дослідження сучасного стану та перспектив розвитку fashion-туризму в Україні ; створення проекту власного інноваційного турпродукту. Відповідно до мети було визначено наступні завдання: 1. розглянути історію виникнення та розвитку явища «модний туризм» 2. проаналізувати умови та фактори розвитку «модного туризму»; 3. охарактеризувати сучасний стан та особливості функціонування фешн-індустрії України; 4. з’ясувати особливості функціонування та географію вітчизняних модних брендів; 5. проаналізувати проблеми та перспективи розвитку фешн-індустрії в Україні; 6. описати особливості організації фешн-турів; 7. створення власного інноваційного турпродукту «Fashion Kiev» з подальшою його реалізацією, на основі вивчення методики підготовки, опанування, збуту туру. Об’єкт дослідження – fashion-туризм у Україні. Предмет дослідження - історія, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії fashion-туризму в Україні. В курсовій роботі застосовувались наступні методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, абстракція - для уточнення сутності й змісту понять «фешн-туризм», «мода», для визначення теоретичних напрямків аналізу фешн-туризму; описовий метод використовувався для характеристики провідних модних брендів світу; узагальнення – для формування об’єктивного уявлення про фешн-тури та тижні моди; метод порівняння – для характеристики «модних міст» в Україні в історичному розрізі та дослідження ринку туристичних послуг, з метою виявлення схожих турпродуктів. Наукова новизна. Досліджено стан фешн-індустрії в Україні з точки зору сьогодення. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути використані під час вивчення фешн-туризму як нового виду туризма з огляду на брак літератури з цієї теми. Розроблено цілком інноваційний турпродукт. Положення курсової роботи можуть використовуватись як матеріал для характеристики загального розвитку фешн-туризму та фешн-індустрії в Україні. Структура курсової роботи складається зі вступу та трьох розділів, що в свою чергу поділяються на підрозділи залежно від тем, які розкриваються , висновку, списку використаних джерел, додатків та графічних матеріалів.