0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

FASHION-ТУРИЗМ: СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ГЕОГРАФІЯ ПОДОРОЖЕЙ (ID:373646)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 68
Рік виконання: 2017
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ FASHION-ТУРИЗМУ 5 1.1. Поняття fashion-туризму та види fashion-поїздок. 5 1.2. Умови розвитку фешн- індустрії. 8 1.3. Методи дослідження fashion-туризму.. 12 1.4 Специфіка організації fashion-турів.. 13 Висновки до 1 розділу 15 РОЗДІЛ 2 РЕСУРСИ ТА ІНФРАСТРУКТУРА FASHION-ТУРИЗМУ 16 2.1. Провідні модні бренди світу. 16 2.2. Події фешн-індустрії в світі. 28 2.3. Столиці fashion-індустрії... 29 2.3.1. Тиждень моди у Нью-Йорку 30 2.3.2. Тиждень моди у Лондоні 31 2.3.3. Тиждень моди у Мілані 32 2.3.4. Тиждень моди у Парижі 33 2.4. Розвиток fashion-індустрії в Україні... 35 2.4.1. Модні тижні в Україні 36 2.4.2. Відомі українські дизайнери 40 Висновки до 2 розділу 47 РОЗДІЛ 3 ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ FASHION-ТУРИЗМУ В СВІТІ ТА УКРАЇНІ 48 3.1. Перспективи розвитку fashion-туризму у світі. 48 3.2. Проблеми та перспективи розвитку fashion-індустрії в Україні. 50 3.3 Пропозиції українських та зарубіжних туристичних компаній на ринку fashion-туризму.. 53 Висновки до 3 розділу 55 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову