0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Просування і реалізація туристичного продукту (ID:386592)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 49
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….. РОЗДІЛ І. Сутність і структура туристичного ринку………………...... РОЗДІЛ ІІ. Просування туристичного продукту……………………….. 2.1. Робота туроператора по зв’язках з громадськістю………………… 2.2. Реклама туристичного продукту……………………………………. 2.3. Стимулювання збуту туристичного продукту…………………….. РОЗДІЛ ІІІ. Продаж туристичного продукту…………………………… 3.1. Культура продажів туристичного продукту……………………….. 3.2. Збутова політика туроператора……………………………………... 3.3. Особистий продаж туристичного продукту………………………... ВИСНОВКИ………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову