0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація харчування для бізнес-центрів (ID:407463)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 9
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ…………………………………………………………………….….3 1 Бізнес ланч……………………………………………………….……….3 2 Кейтеринг – замовлення харчування в офіс……………………………4 3 Організація їдальні на підприємстві…………………………………….5 4 Чим не варто обідати на роботі? ………………………………………..7 Висновки…………………………………………………………………....8 Список використаної літератури………………………………………….9
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Співробітники великих і дрібних вітчизняних фірм, в яких не передбачені спеціальні столові для персоналу, харчуються в більшості своїй де доведеться і як доведеться. А часто і зовсім пропускають час обіду через вічну зайнятості. І перекушують потім «на льоту», та ще всухом'ятку. Тим часом в Європі керівники солідних підприємств вже давно взяли за правило щодня відпускати своїх підлеглих з 13 до 14 в бістро або кафе, де за відпущений час можна повноцінно пообідати. Там вже давно помітили, що співробітники, які встигають нормально поїсти в обідню перерву, покинувши при цьому межі офісу і прогулявшись до найближчого пункту харчування, працюють у другій половині дня набагато продуктивніше тих, хто безвилазно просидів в своєму кабінеті. У нас же бізнес-ланчі в їдальнях і ресторанах влаштовують собі набагато менше співробітників. У більшості компаній співробітники приносять їжу з собою або делегують свого представника до найближчого гастроному. У деяких фірмах практикують доставку їжі в офіс. І тільки найпрогресивніші організації організовують столові у себе. Однак слід зазначити, що організація і оплата харчування співробітників - це найважливіша складова соціального пакету, що надається організацією. Крім того, це один із способів мотивації персоналу. І врешті-решт, коли харчування організовано, істотно економиться робочий час, а співробітники позбавляються від «головного болю» з приводу того, де і чим пообідати. Бізнес ланч У наш час бізнес-ланч давно перестав бути чимось особливим. Якщо пару років тому заклади, що пропонують недорогі комплексні обіди, вважалися великою рідкістю, то сьогодні кожен поважаючий себе ресторан намагається розробити оптимальне денне меню. Цінова політика залежить від рівня ресторану та складу пропонованого меню. Як показує практика, клієнти при виборі закладу на ціну майже не звертають уваги - їх цікавлять зовсім інші чинники: час, коли можна пообідати, швидкість обслуговування, різноманітність денного меню і, звичайно, якість харчування. Одна з хитрощів, до яких вдаються ресторани, - денні знижки. Фактично мова йде про можливості самостійно скласти обіднє меню по меншій, ніж зазвичай, вартості. Як правило, ресторанні знижки на час обіду складають 15-30% на всі страви, завдяки чому у клієнтів з'являється чудова можливість покуштувати ексклюзив за порівняно невелику суму. Однак існує думка, що їжа, пропонована для бізнес-ланчу, не відповідає уявленням про хорошу кухні. Це або те, що відвідувачі не встигли розібрати вчора, - «друга свіжість», або те, що чомусь не користується успіхом у даному ресторані. А враховуючи, що в денний час багато закладів надають знижку до 20%, то яка тоді собівартість «ділового обіду» ?! Як правило, бізнес-ланч перетворюється в «комплексний обід», багато в чому нагадує ті, які практикувалися в радянських їдалень. Кейтерінг - замовлення харчування в офіс Останнім часом багато організацій вдаються до послуг кетерінгових компаній (слово «кейтеринг» походить від англ. Cater - постачати провізію). Кейтерінг - наданням послуг на віддалених точках, що включає всі підприємства і служби, що надають підрядні послуги з організації харчування співробітників компаній і приватних осіб у приміщенні і на виїзному обслуговуванні, а також здійснюють обслуговування заходів різного призначення і роздрібний продаж готової кулінарної продукції. При виборі фірми, яка надає таку послугу, як кейтеринг, перш за все потрібно керуватися розміром грошової суми, яка виділяється на харчування співробітників.