0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Визначення ефективності реклами в галузі туризму (ID:4603)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 35
Рік виконання: 2010
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Реклама в індустрії туризму 1.1. Поняття і напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства 1.2. Організація рекламної діяльності, принципи та канали поширення реклами 1.3. Правила проведення рекламної компанії та імідж туристичного підприємства 2. Визначення ефективності реклами 3. Види та характеристика інформаційних систем в туризмі 3.1 Інтернет-технології 3.2 Рекламно-інформаційна кампанія України Висновок Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову