0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ (ID:49484)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 46
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ЗМІСТ 2 ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕЧИНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЯХ 5 1.1. Характеристика послуги готельного господарства та її особливості 5 1.2. Процес обслуговування в готелі та характеристика видів послуг, що надаються туристам 8 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОБЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ “РЕЛАКС” 17 2.1. Загальна характеристика готелю 17 2.2. Організація прийому та обслуговування туристів в готелі 22 2.3. Технологія обслуговування туристів в готелі 24 2.4. Забезпечення комплексу додаткових послуг в готелі 27 РОЗДІЛ ІІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ «РЕЛАКС» 29 3.1. Опитування відвідувачів як інструмент більш якісного задоволення їх потреб 29 3.2. Впровадження і контроль стандартів обслуговування 33 3.3. Використання маркетингових інструментів формування лояльності відвідувачів 37 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову