0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристична мотивація. Мотиви вибору вибору туристичного продукту поценційним споживачем (ID:74842)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 8
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Туристська мотивація є необхідною базою , на якій повинна будуватися ефективна система планування, розробки та реалізації туристичного продукту. Туристські мотиви найважливіші складові елементи системи туристської діяльності , які можна розглядати як визначальні компоненти попиту , основу вибору поїздки та програми відпочинку . Мотив конкретної ситуації під впливом певних обставин , здатний впливати на поведінку споживача в процесі прийняття ним рішення про подорож і вибір туристського продукту . Мотиви , будучи особистісним спонуканням до активності , тісно пов'язані з середовищем життєдіяльності. У ньому міститься вся сукупність потенційно можливих стимулів . Індивідуальність людини проявляється у виборі стимулів . Під мотивами розуміються причини поведінки людини, внаслідок яких він надходить і діє саме так , а не інакше. Тому мотиви і розглядаються як причини , що визначають вибір , спрямованість поведінки . Діяльність людини збуджується , як правило , не одним , а багатьма мотивами, тому вони можуть перебувати між собою в різних відносинах . В основі того чи іншого вчинку може лежати боротьба мотивів , мотиви можуть посилювати чи послаблювати один одного , серед них може виділитися основної або провідний мотив , що підкоряє собі інші . Мотиваційна сфера проявляється так само , як і інші структурні утворення особистості , в безлічі якостей. Від особливостей переважаючих мотивів залежить те , які саме властивості і якості особистості будуть формуватися легше, швидше , а які - з великими труднощами , повільніше. Оскільки найбільш загальна структура особистості складається з сукупностей якостей , що виявляються у ставленні до себе , до суспільства і до виконуваної діяльності , в мотиваційно -потребової сфері відповідно існують три види спрямованості особистості: особиста , колективістська і ділова . Можливе переважання однієї з них буде проявлятися у відповідній цієї спрямованості групи якостей .
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову