0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики на туристичному підприємстві (ID:837882)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 30
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Організаційно-управлінська структура туристичного підприємства Загальна характеристика туристичного підприємства Організаційна структура управління, штатний розклад, посадові інструкції Основні напрямки діяльності туристичного підприємства Вивчення процесів організації туристичних подорожей фірмою Характеристика основних тур. продуктів підприємства, додаткових послуг Основні технологічні процеси Технологія створення турів, що використовується на аналізованому туристичному підприємстві Основний технологічний процес реалізації туристичних послуг Основний технологічний процес споживання туристичних послуг Обслуговуючий технологічний процес туристичної діяльності
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підприємства-туроператори найчастіше організовують зв'язок зі споживачами через турагентів. Останні на договірній основі отримують від туроиераторів права на реалізацію сформованого турпродукту. Набір функцій турагента залежить від угоди з туроператором. В деяких випадках агентське підприємство може виконувати більшість функцій туроператора. Фактично, виконуючи роль посередників, турагенти — невеликі фірми з незначним капіталом і обмеженим ринком, залежать від діяльності крупних туроператорів і транспортних компаній. Однак, вони відіграють важливу роль на ринку, оскільки саме через них продається, доводиться до кінцевого споживача переважна більшість турів — туропродукту, що формується туроператором. Серед підприємств в галузі туризму туроператорів не більше 5%, турагентів - 95%. Отже, активно діючий турагент - це вирішальний елемент агентської мережі туроператора.