0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток туристичного потенціалу Німеччини (ID:851623)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 21
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ 5 1.1.Поняття та сутність туристичного потенціалу 5 1.2.Оцінка туристичного потенціалу 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСВІДУ НІМЕЧЧИНИ В РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ 9 2.1. Аналіз туристичного ринку Німеччини 9 2.2. Особливості розвитку туристичного потенціалу Німеччини 13 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НІМЕЧЧИНИ 17 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Туристична галузь є однією з найприбутковіших та найперспективніших у розрізі економіки сучасного світу. Успішність туристичної сфери на території певної країни безпосередньо залежить від міри реалізації її туристичного потенціалу, оскільки туристичний потенціал є базовим фактором формування та розвитку туристичної діяльності держави. Окрім того, туристичний потенціал може відігравати важливу роль одного з чинників консолідації суспільства. Для країни формування туристичного потенціалу є одним із ключових питань державного управління щодо забезпечення сприятливих умов для національного розвитку на державному, регіональному та місцевому рівнях, згідно зі стратегічними напрямами розвитку внутрішнього туризму. Мета дослідження полягає в аналізі досвіду Німеччини в розвитку туристичного потенціалу. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - описати поняття та сутність туристичного потенціалу; - розглянути оцінку туристичного потенціалу; - проаналізувати туристичній ринок Німеччини; - визначити особливості розвитку туристичного потенціалу Німеччини; - розглянути напрямки розвитку туристичного потенціалу Німеччини. Об’єкт роботи – туристичний потенціал. Предмет роботи - теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації аналізу досвіду Німеччини в розвитку туристичного потенціалу. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених, нормативно-правові акти державних органів України. Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновки, список використаних джерел. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ 1.1 Поняття та сутність туристичного потенціалу У вітчизняній туристської науці і практиці одним з найбільш використовуваних понять є туристично-рекреаційний (туристичний, рекреаційний) потенціал і ресурси, проте проблематика визначення їх сутності та структури до сьогодні є актуальною. Розглянемо, що собою представляє поняття «потенціал» (від лат. Potential - міць, сила) – слово виникло у фізиці, і в сучасній літературі набуло смислових значеннь, таких як потужность, можливості, сукупнось засобів, здібностей, резервів, джерел, запасів, ресурсів і т. п., які в будь-яких цілях можуть бути використані [2]. Для потенціалу характерні деякі прояви, які в сукупності його сутність і висловлюють: - потенціал визначає минуле з точки зору відображення сукупності накопичених властивостей, обумовлюють здатність до будь-якої діяльності і досягнення будь-яких цілей (потенціал приймає значення «ресурс»); - потенціал відображає даний з точки зору практичного застосування і використання наявних здібностей (потенціал має значенням «резерв»); - потенціал розвитку (майбутнє), в процесі якого сформуються нові здібності (потенціал має значення «можливості»). Таким чином, можна дати наступне визначення туристського потенціалу - це просторово тимчасове поєднання природних, громадських і природно-суспільних ресурсів, резервів і можливостей для організації та здійснення туристської діяльності [8].