0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості гастрономічного туризму світу (ID:872926)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ 1.1 Історія виникнення гастрономічного туризму 1.2 Класифікація гастрономічного туризму 1.3 Роль гастрономічного туризму в міжнародному туризмі РОЗДІЛ 2. СТАН ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ В СВІТІ 2.1 Аналіз гастрономічного туризму 2.2 Регіональні особливості розвитку міжнародного гастрономічного туризму в світі РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ 3.1 Проблеми розвитку гастрономічного туризму 3.2 Перспективи розвитку гастрономічного туризму
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пошук нових шляхів організації харчування базується на дослідженні гастрономічної складової туристичного продукту, на основних засадах брендингу території, що формують туристський імідж місцевості, на процесі створення враження про товар у свідомості споживачів. Місцеву кухню можна як туристський ресурс територій, що дозволяє створити нові туристські продукти, відкрити нові грані туристської дестинації. Вона може бути використана для розуміння соціального та економічного способу життя дестинації. Зв'язок гастрономії та туризму сприяє збільшенню притоку туристів, сприяє подовженню перебування туристів, збільшує прибуток від туризму. Харчування в туризмі є найважливішою галуззю, яка істотно впливає на соціальний та економічний розвиток країни. Важливо підтримувати та просувати різні варіанти харчування, що дозволяє зберегти регіональну ідентичність території та підвищити її туристичну привабливість. Туризм взаємопов'язаний із ресторанним бізнесом, підтримує місцевих виробників, просуває ідею важливості високої якості та екологічної безпеки харчування. Місцева кухня сприяє виникненню у туристів відчуття місця, почуття будинку, комфорту та безпеки. Гастрономічний туризм у світі набуває великої популярності. Люди купують спеціальні гастрономічні тури з метою глибоко познайомитися з кухнею будь-якої країни. Об'єктом дослідження є гастрономічний туризм. Предмет дослідження – гастрономічний туризм світу. Метою курсової є характеристика гастрономічного туризму світу. У ході реалізації мети було поставлено такі завдання: - розкрити поняття "гастрономічний туризм"; - охарактеризувати сучасний стан гастрономічного туризму; - розкрити гастрономічний туризм країн Європи; - виявити перспективи розвитку гастрономічного туризму: - проаналізувати формування та розвиток гастрономічного туризму в контексті соціокультурного вектора розуміння сутності туристичної діяльності. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні системно-структурного підходу, орієнтованого на вивчення туризму як цілісного соціокультурного явища. Наукова новизна полягає в тому, що вперше сутність гастрономічного туризму розглянуто в соціокультурному аспекті, що дає підстави визначити його як значущий реагент впливу на соціальні процеси. Міждисциплінарність теми дослідження дозволяє розглядати проблематику в аспекті історичних, філософських, соціологічних, економічних, географічних наук У зв'язку з цим культурологічний та культурноантропологічний підходи дають можливість аналізувати та інтегрувати матеріал усіх вищевказаних сфер знання про культуру народів, країн та територій, забезпечуючи широту дослідження та багатогранність його результатів, теоретичних та практичних висновків. Теоретична та практична значимість роботи визначається рядом положень, сформульованих, апробованих та доведених у ході дослідження. Особистий внесок автора представлений авторською концепцією, згідно з якою гастрономічний туризм визначається як культурна форма туристичної діяльності; актуалізований у сучасній культурі соціокультурний феномен, що репрезентує культурний харчовий етнічний та регіональний інформаційний код, який не тільки демонструє особливості організації харчування, а й служить елементом територіального іміджмейкінгу та брендингу, просування далекосхідної кухні. Здійснений аналіз відкриває наукові перспективи для подальших дослідницьких робіт у сфері гастрономічного туризму та просування культурної спадщини та її територій як на регіональному, так і на міжнародному рівнях. Практична значимість визначається тим, що основні положення та результати дослідження можуть бути використані в різних сферах соціокультурної життєдіяльності людини та суспільства та у програмах державного розвитку промисловості туризму та територій.