0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОЄКТ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНТСТВА «МОРЕ ТУРІВ», М. ЛУЦЬК) (ID:899348)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 77
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………............ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ……... 1.1. Теоретико-понятійний апарат дослідження………………………. 1.2. Особливості діяльності туристичних підприємств в умовах воєнного часу…………………. 1.3. Методологія та алгоритм проведеного дослідження…. РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСНОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «МОРЕ ТУРІВ» (М. ЛУЦЬК) 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Організаційна структура 2.3. Особливості надання послуг 2.4. Маркетингова діяльність підприємства РОЗДІЛ 3. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНОСТЬ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ 3.1. Аналіз зовнішнього середовища діяльності підприємства 3.1.1. Аналіз макросередовища 3.1.2. Аналіз ринку 3.2. Аналіз внутрішнього середовища діяльності підприємства 3.2.1. Аналіз мікросередовища 3.3. Аналіз фінансових показників діяльності агенції РОЗДІЛ 4. ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ 4.1. Аналіз можливостей диверсифікації діяльності в умовах воєнного стану 4.2. Розробка стратегії та заходів спрямованих на покращення (диверсифікацію, розширення, видозміну) діяльності туристичного підприємства в умовах воєнного часу 4.3. Оцінка потенційних ризиків та перешкод від диверсифікації діяльності підприємства ВИСНОВКИ…………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………. ДОДАТКИ……………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Туризм є однією із найсуттєвіших сфер в економіці України та світу. Сфера туризму є потужним рушієм економічної та політичної діяльності не лише країн, а і цілих регіонів. Крім того, він стимулює до зростання в секторі надання послуг, акумулює кількість нових робочих місць. Проте, значного удару по розвитку туризму в Україні наніс COVIID-19, припинивши функціонування туристичної галузі майже на рік, а згодом війна росії проти України, завдала найпотужнішої шкоди цій сфері. Вплив військової агресії важко оцінити і дотепер, лише після закінчення експерти та аналітики зможуть оцінити приблизний нанесений збиток на сектор туризму в Україні. Голова Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів зазначає: “ У 2022 році обсяг надходжень до державного бюджету від туризму скоротився приблизно на 30%. Кількість іноземних громадян, що прибули в Україну в порівнянні з 2021 роком зменшилася приблизно удвічі - з 4 мільйонів у 2021 році до 2 мільйонів минулого року.Туризм як такий встав на паузу. (По виїзному туризму йдеться про 80% скорочення діяльності). Втім, внутрішній туризм живий, хоча падіння ринку склало приблизно 50%.” Отож, виходячи з ситуації, що склалася, туристичним агенція потрібно диверсифікувати власну діяльність, задля того, аби залишитися конкурентноздатними і працювати в умовах військового стану. Це може включати розширення асортименту послуг, акцентуючи увагу на внутрішньому туризмі або розвиваючи альтернативні напрямки. Залучення нових ринків може стати стратегічним кроком. Такі заходи допоможуть агенціям залишитися конкурентоспроможними та пристосуватися до умов військового стану, зберігаючи стійкість та ефективність у своїй діяльності. Необхідно сконцентрувати надання послуг на міжнародний ринок, із залученням іноземних туристичних потоків, що допоможе у розвитку не лише економічного сектору, а і у соціально-економічному аспекті. Виходячи на міжнародний ринок туристичні агенції збільшують розмір прибутку і сприяють створенню нових робочих місць та розвитку інфраструктури. Крім того, ця стратегія може мати позитивний соціально-економічний вплив, збагачуючи культурний обмін та сприяючи взаєморозумінню між націями. Залучення іноземних туристів сприяє обізнаності заподіяної росіянами шкоди, популяризації місцевої культури, традицій та розвитку туристичних пам'яток. Таким чином, фокус на міжнародний ринок та залучення іноземних туристів може стати стратегічним кроком для туристичних агенцій, сприяючи не лише їх власному розвитку, а й сприяючи позитивному впливу на господарство та соціальну сферу країни. Об’єкт дослідження – туристична агенція «Море турів» м. Луцьк. Предмет дослідження – заходи диверсифікації дільності туристичної агенції на прикладі діяльності «Море турів» м. Луцьк. Мета дослідження – оцінка стану функціонування сфери туризму в умовах впливу російсько-української війни та розробка практичних рекомендацій щодо диверсифікації діяльності. Для досягнення мети були поставлені такі завдання: – оцінити стан сфери надання туристичних послуг на території України; – дослідити можливість видозміни послуг, що надаються туристичною агенцією «Море турів» – оцінити фінансово діяльності підприємства; – надати пропозиції заходів щодо диверсифікації послуг. Методи дослідження. Для досягнення мети і вирішення поставлених завдань в роботі застосовувалися методи: системного, структурного, функціонального і фінансового аналізу, графічні методи. Теоретичною і методологічною основою послужили наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, присвячених дослідженню діяльності туристичних агенцій в умовах війни та розробка альтернативних заходів для діяльності підприємств. Матеріали дослідження. Інформаційну базу дослідження склали нормативно-організаційні документи, фінансова, статистична та економічна інформація про діяльність досліджуваного підприємства розміщена у відкритому доступі та надана безпосередньо працівниками. Практична цінність полягає у можливості використання отриманих результатів для подальшої модифікації послуг, для більш глибокого розгляду питань боротьби з негативними наслідками війни на туристичні агенції для стимулювання розвитку галузі. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи – 77 сторінок, які включають 10 таблиць, 8 рисунків та 1 додаток . Список використаних джерел містить 40 найменувань.